اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس:

اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نباید شعاری باشد

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نباید شعاری باشد.

اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نباید شعاری باشد

عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی سال‌های اخیر دشمنان اسلام و انقلاب به بهانه فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان، تحریم‌های مغرضانه و غیرقانونی در حوزه اقتصادی به کشورمان تحمیل کرده‌اند.

وی تصریح کرد: اگر چه از زمان پایان جنگ تحمیلی بیش از 2 دهه می‌گذرد، اما در این مدت ملت ایران به طور مداوم در حال نبرد با قدرت‌های زورگو و استکباری به ویژه کشورهای غربی بوده‌اند.

نماینده مردم کرج در خانه ملت افزود: امروز جبهه نبرد ما در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی است و باید با همان روحیه‌های بسیجی روزهای جنگ، در این میدان وارد شده و به طور قطع با داشتن وحدت ملی و ولایت‌مداری در این حوزه‌ها نیز سربلند خواهیم بود.

اکبریان با اشاره به برخی از مشکلات و کاستی‌های اقتصادی در کشورمان گفت: بر اساس اظهار نظرهای کارشناسان و همچنین گزارش‌های موجود، این مشکلات ناشی از کاستی‌ها و نواقص، تصمیم‌گیری‌های غیرصحیح در حوزه اقتصاد و همچنین تحریم‌های مغرضانه غرب است.

* تحقق اقتصاد مقاومتی تنها راه برون‌رفت از مشکلات فعلی است

وی تأکید کرد: برای رفع این مشکلات رهبری معظم انقلاب اسلامی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را ابلاغ فرمودند که به طور قطع راه برون‌رفت از مشکلات فعلی اجرای این سیاست‌ها است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان ایران اسلامی با دست‌های خالی در برابر دشمن متجاوز در دوران دفاع مقدس ایستادگی کرده و پیروز شدند، علت موفقیت سربازان سپاه اسلام این بود که شعاری با موضوع برخورد نکرده و بسیجی‌وار به میدان آمدند.

اکبریان تأکید کرد: بنابراین اگر امروز می‌خواهیم نبرد با دشمنان در حوزه اقتصادی را نیز با سربلندی و موفقیت سپری کنیم، باید همین روحیه را داشته و از شعار دادن و کارها و رفتارهای شعاری بپرهیزیم.

وی عنوان داشت: قوای سه‌گانه، دستگاه‌های اجرایی مرتبط و بالاخره تک تک ملت ایران امروز وظیفه دارند تا برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

اکبریان در پایان متذکر شد: مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم در قوه مقننه آمادگی کامل دارند تا زیرساخت‌ها و قوانین لازم برای اجرای سیاست‌های فوق را به تصویب رسانده و در این میان هرگونه همکاری را با دولت و دیگر نهادها و دستگاه‌ها انجام می‌دهند.

انتهای پیام/2302/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول