اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش باشت خبر داد

تغییر مسیر همایش کوهپیمایی در باشت

رئیس آموزش و پرورش شهرستان باشت گفت: مسیر کوهپیمایی برای صعود به قله خامی به دلیل وضعیت جوی نامناسب به دشت غریب تغییر پیدا کرد.

تغییر مسیر همایش کوهپیمایی در باشت

محمود نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت از برگزاری همایش کوهپیمایی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: همایش کوهپیمایی که هفت اسفند برگزار می‌شود از مسیر رود رونه تا قله خامی که قبلأ اعلام شده بود، تغییر کرد.

وی ادامه داد: این همایش در همان تاریخ اعلام شده از کوه شلال‌دان به سمت اشکفت گاکال و در نهایت دشت غریب تغییر مسیر پیدا کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش باشت گفت: این همایش بزرگ که برای اولین بار است که با چنین وسعتی در باشت برگزار می‌شود زمینه خوبی برای آشنایی هم‌استانی‌های با منطقه باشت و قله خامی بود که متأسفانه به دلیل وضعیت جوی نامناسب و بارش های برف در کوه خامی احتمال وقوع مشکلاتی را برای صعود‌کنندگان به دنبال دارد.

وی با اشاره به این‌که باشت میزبان خوبی برای برگزاری چنین همایشی خواهد بود، اذعان کرد: با رایزنی‌های انجام گرفته با همکاران، مسئولان و با بررسی‌های متعدد جغرافیایی برای انتخاب بهترین نقطه جهت صعود ورزشکاران مسیر کوهپیمایی از منطقه شلال‌دان به سمت دشت غریب تصویب شد.

این مسئول تصریح کرد: محل اسکان ورزشکاران در همان دشت غریب خواهد بود و اداره آموزش و پرورش باشت با همکاری و تعامل با سایر نهاد‌های شهرستانی از پیش کلیه تدارکات و امکانات لازم را فراهم و در آن مکان در راستای رفاه ورزشکاران مستقر خواهد کرد.

نظری در خصوص برگزاری این همایش بزرگ از همه مسئولان شهرستانی خواست تمام همت خود را به کار بسته و زمینه رفاه این برنامه پرنشاط و سلامت را در شهرستان باشت فراهم کنند چرا که این افراد چون سفیری برای معرفی شهر و منطقه‌های زیبای باشت به سراسر استان خواهد بود.

رئیس اداره آموزش و پرورش باشت در ادامه افزود: مکان‌های دیدنی و تاریخی شهرستان باشت در قالب کلیپ‌هایی تهیه و در میان ورزشکاران توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: این برنامه در هفت اسفند با حضور 300 ورزشکار و مربی تربیت بدنی از آقایان و در 14 اسفند با حضور قریب به 200 بانوی ورزشکار برگزار می‌شود.

انتهای‌پیام/82017/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول