اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر تأکید کرد

لزوم پرداخت حقوق و مزایای کارگران از سوی شهرداری‌ها و شرکت‌های دولتی و غیردولتی

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر بر پرداخت حقوق و مزایای کارگران از شهرداری‌ها و شرکت‌های دولتی و غیردولتی در ماه پایانی سال تأکید کرد.

لزوم پرداخت حقوق و مزایای کارگران از سوی شهرداری‌ها و شرکت‌های دولتی و غیردولتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن پرآور امشب در نشست کمیسیون کارگری استان بوشهر با تأکید بر حمایت از جامعه کارگری، اظهار داشت: تلاش خود را برای حمایت مادی از کارگران آن هم در پایان سال انجام می‌دهیم تا کارگران زحمتکش در خدمت خانواده خود باشند.

معاون استاندار بوشهر از فرمانداران این استان خواست تا نسبت به پیگیری در پرداخت حقوق کارگران اقدام کنند.

پرآور با بیان اینکه جمعیت کارگری استان بوشهر افزودن بر 80 هزار نفر است، متذکر شد: شهرداری‌هایی که نسبت به حق بیمه کارگران خود اقدام نکرده‌اند تامین اجتماعی موظف است اعتبار دفترچه‌های بیمه کارگران شهرداری‌های استان بوشهر را تا اسفند ماه تمدید کند.

وی عنوان کرد: جایز نیست که خانواده زحمتکش کارگران در آستانه عید نوروز از پرداخت نشدن حقوق و عیدی در عذاب و رنج باشند و لازم است همه مسئولان امر نسبت به این مهم اهتمام جدی کنند.

وی یادآور شد: تمام تلاشمان این است که شرکت‌ها و دستگاه‌های مختلف، حقوق کارگران و عیدی آنان تا قبل از پایان سال پرداخت کنند تا این زحمتکشان هیچ دغدغه‌ای برای خانواده‌شان نداشته باشند.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه پرداخت حقوق و عیدی کارگران باید در اولویت برنامه‌های شهرداران، شرکت‌ها و دستگاه‌های مختلف باشد، تصریح کرد: هیچ برنامه و طرحی در ماه پایانی سال غیر از پرداخت حق و حقوق کارگران برای مسئولان لازم نیست و باید شهرداران، مدیران شرکت‌ها و سایر دستگاه‌ها نسبت به پرداخت حقوق و عیدی کارگران در اسفند ماه اقدام کنند.

انتهای پیام/66006/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول