اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال

گهر مقابل شهرداری بندرعباس شکست خورد

از هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال تیم گهر دورود مقابل شهرداری بندرعباس با یک گل تن به شکست داد.

گهر مقابل شهرداری بندرعباس شکست خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، از سری مسابقات هفته بیست و یکم لیگ دسته اول کشور عصر امروز تیم فوتبال گهر دورود میهمان شهرداری بندرعباس بود که در پایان این دیدار با شکست نماینده استان لرستان همراه بود که این شکست گهری‌ها را یک گام دیگر به سقوط به لیگ دو نزدیک‌تر کرد.

این دیدار که از ساعت 15در ورزشگاه اختصاصی بندرعباس برگزار شد، در پایان با تک گل علی منصوری در دقیقه 55 به پایان رسید، تا شکستی دیگر در پرونده نتایج این فصل تیم گهر دورود ثبت شود.

از نکات دیگر این بازی می‌توان به اخراج سخت‌گیرانه حسام یعقوبی مهاجم تیم گهر اشاره کرد که توسط داور بازی در دقیقه 58 صورت گرفت.

لازم به ذکر است، تا پایان مسابقات لیگ دسته اول تنها پنج هفته مانده و اختلاف امتیازی تیم گهر تا رتبه دهم جدول که سهمیه آن در لیگ دسته اول باقی می‌ماند، 9 امتیاز است و در صورتی که گهری‌ها بخواهد فصل آینده را در لیگ دسته اول حضور داشته باشد، باید در بازی‌های آینده حداکثر امتیاز را کسب کند.

گفتنی است، تیم گهر دورود در طول فصل جاری همواره با مشکلات مالی روبرو بوده که این مشکلات لطمه‌های بسیاری را به این تیم وارد کرده و در روند نتیجه‌گیری‌ها بدون تأثیر نبوده است.

انتهای پیام/2304/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول