اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش اردبیل:

556 کلاس درس میزبان میهمانان نوروزی است

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در ایام تعطیلات نوروزی سال آینده 556 کلاس درس در استان اردبیل مهیای میزبانی از مسافران و گردشگران تعطیلات نوروزی است.

556 کلاس درس میزبان میهمانان نوروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، برات سلیمی عصر امروز در اولین جلسه ستاد اسکان نوروزی استان اردبیل اظهار داشت: این کلاس‌های درس در حد وسع و توان به امکانات و تجهیزات مناسب آراسته می‌شود تا امکان بهره‌برداری از آنها برای همکاران فرهنگی فراهم آید.

وی به تجربه موفق سال‌های اخیر در مدیریت ستادهای اسکان در مناطق مختلف اشاره کرد و افزود: بیشترین سکونت ما در تعطیلات نوروزی مربوط به مرکز استان، سرعین، نیر و مشگین‌شهر بوده که شاهد حضور صدها مسافر و میهمان فرهنگی از سراسر کشور بودیم.

سلیمی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: امسال 66 واحد آموزشی برای این امر در نظر گرفته شده که بیش از نیمی از آنها به صورت الف و ویژه آماده پذیرایی از میهمانان فرهنگی در تعطیلات نوروزی هستند.

این مسئول اضافه کرد: همه ستادهای اسکان باید توجه کنند تا ارائه خدمات با کیفیت مناسب انجام شده تا بهتر بتوانیم در خدمت هموطنانمان در قالب ستادهای اسکان و تأمین نیازمندی‌های آنها باشیم.

وی با قدردانی از تلاش‌های ارزنده اعضا در سال‌های گذشته بیان کرد: اسکان فرهنگیان در تعطیلات نوروزی و تابستانی یکی از خدمات بزرگ و نمود ارزشمند اعضا جهت خدمت‌رسانی به میهمانان فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان با تاکید بر بررسی موانع و مشکلات سال‌های گذشته و برنامه‌ریزی جهت رفع یا کاهش آن یادآور شد: تجربیات خوب در سال‌های گذشته جمع‌آوری شود و جهت استفاده در اختیار تمامی ستادهای استان قرار گیرد.

سلیمی ادامه داد: عملکردهای عوامل اجرایی به دقت ثبت شود و حق الزحمه‌ها براساس عدالت و میزان فعالیت مستمر پرداخت شود تا حقی از همکاری ضایع نشود.

وی گفت: امسال 66 مدرسه و 556 کلاس که 50 درصد آن به صورت الف و ویژه آماده شده در اختیار میهمانان فرهنگی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/62006/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول