اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از رقابت 38 ورزشکار از هشت باشگاه استان اردبیل

پارس‌آباد قهرمان مسابقات پرورش اندام اردبیل شد

مسابقات پرورش اندام ددلیفت استان اردبیل با قهرمانی تیم پارس‌آباد به پایان رسید.

پارس‌آباد قهرمان مسابقات پرورش اندام اردبیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان اردبیل، مسابقات پرورش اندام ددلیفت باشگاه‌های استان با شرکت 38 ورزشکار از هشت باشگاه استان به میزبانی سرعین برگزار شد.

در این رقابت‌ها باشگاه المپیک الف پارس‌آباد به مقام قهرمانی رسید و باشگاه‌های المپیک ب پارس‌آباد و باشگاه دریا اردبیل به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

در این مسابقات که در سه رده سنی برگزار شد، در رده‌بندی انفرادی این مسابقات و در رده سنی نوجوانان وحید سلیمانی از مشگین‌شهر، حسن نامدار از اردبیل، سینا وجدان، هوشنگ صابر و پویا فردی هر سه از پارس‌آباد و محسن صابر از بیله‌سوار به مقام قهرمانی رسیدند.

در رده سنی جوانان نیز شمس‌الدین رضایی از بیله‌سوار، شهرام حمد پور نیاری از اردبیل، طاهر نقی پریخانی از مشگین‌شهر و فرشید بدلی، مصطفی اسمعیل‌‌پور و حسین صارمی به مقام قهرمانی دست یافتند.

در رقابت‌های رده سنی بزرگسالان نیز شهرام محمدپور نیاری، یحیی قنبری و نادر ولی‌پور از اردبیل و شهریار ابراهیمی، سینا وجدان، ابراهیم صارمی و حسین صارمی از پارس‌آباد عناوین نخست اوزان مختلف را کسب کردند.

براساس اعلام هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان و کمیته فنی این مسابقات شهرام محمدپور نیاری و مصطفی اسمعیل‌پور به همراه مصطفی اکرامی به عنوان نفرات منتخب استان در این رشته به مسابقات قهرمانی کشور که در تهران برگزار می‌شود، عزیمت می‌کنند.

انتهای پیام/62001/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول