اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت و محیط زیست چهارمحال و بختیاری:

حفاظت از محیط زیست باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود

مدیرکل حفاظت و محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: حفاظت از محیط زیست باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

حفاظت از محیط زیست باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سعید یوسف پور عصر امروز در کارگاه آموزشی تالاب و رسانه در شهرکرد، اظهار داشت: تالاب‌ها زیستگاه هزاران جاندار است که این مسئله حفاظت از محیط زیست استان را در جایگاه ویژه‌ای قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه فرهنگ سازی و آموزش نقش موثری در حفاظت از محیط زیست دارد، گفت: تالاب‌ها زیستگاه هزاران جاندار است که از مناطق مختلف برای گذران سرما به این تالاب‌ها مهاجرت می‌کنند.

یوسف پور از حضور تشکل‌های مردم نهاد محیط زیست در دیدار با مقام ریاست جمهوری خبر داد و  عنوان کرد: تشکل‌های مردم نهاد نیز در فرهنگ سازی و آموزش نقش مهمی را برعهده دارند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تمامی اقشار از جمله کشاورزان و دامداران در حفاظت محیط زیست نقش ویژه‌ای برعهده دارند.

وی تصریح کرد: مسائل زیست محیطی باید در سطحی گسترده و پی در پی در میان مردم اشاعه یابد تا مردم فرهنگ آن را بپذیرند و به شکل‌های متفاوت در حرکت‌های حفظ محیط زیست شرکت کنند تا در واقع حفظ محیط زیست به صورت یک عمل روزمره درآید.

یوسف‌پور خاطرنشان کرد: در این صورت است که می‌توان ادعا کرد که مسائل محیط زیست به لحاظ فرهنگی در اذهان مردم جای گرفته است.

انتهای پیام/68008/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول