اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ستاد نوروزی البرز مطرح شد

استقرار کمپینگ تجمعی مسافران نوروزی در البرز

معاون عمرانی استاندار البرز از استقرار کمپینگ تجمعی مسافران نوروزی در محور چالوس و اتوبان البرز خبر داد.

استقرار کمپینگ تجمعی مسافران نوروزی در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجید سریزدی ظهر امروز در ستاد نوروزی این استان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: این کمپینگ،‌ سمبلیک است که با توزیع کتابچه‌ها و نشریه‌ها و برافزاشتن پرچم جمهوری اسلامی و پرچم یا حسین به مناسبت ایام فاطمیه از مسافران نوروزی استقبال می‌شود.

وی ادامه داد: در این کمپینکگ‌ها دفتر خاطراتی نیز نگهداری می‌شود تا مسافران عبوری خاطرات خود را ثبت کنند.

این مسئول ثبت خاطرات توسط مسافران نوروزی را زمینه‌ای مناسب به منظور ارزیابی آنان از این استان عنوان کرد و افزود: با بررسی این خاطرات می‌توانیم در سال آینده میزان خدمات خود را بر اساس خواسته‌ها و نظرات مردم ارتقا دهیم.

*ایجاد بازارچه صنایع خشکبار در کنار کمپینگ

معاون عمران استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود به ایجاد بازارچه صنایع خشکبار در کنار این کمپینگ خبر داد و گفت: راه‌اندازی این بازارچه نیز گامی مهم در جهت ارائه خدمات به مردم است.

سریزدی ادامه داد: در این کمپینگ‌ها امکاناتی نظیر محل استقرار چادر مسافرتی، سرویس بهداشتی و نمازخانه نیز در نظر گرفته شده است.

*شهرستان‌های استان البرز یک سفره هفت‌سین خاص داشته باشند

وی در ادامه سخنان خود معرفی آداب و رسوم این استان را مهم ارزیابی کرد و گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید در این استان انجام دهیم معرفی آداب و رسوم مردم در این استان است تا بتوانیم فرهنگ فراموش شده شهر را احیا کنیم.

وی با بیان اینکه هر شهرستان در استان البرز باید یک سفره هفت‌سین ویژه داشته باشد،‌ خاطرنشان کرد: با این اقدام می‌خواهیم البرز را در نوروز 93 متمایز از سایر استان‌های دیگر معرفی کنیم.

سریزدی نصب تابلوهای خوش‌آمدگویی به مسافران در ورودی شهرهای استان و‌ زیباسازی بدنه اتوبان و اطراف آن را از دیگر برنامه‌های این ستاد در استان عنوان کرد.

*یک پد هلی‌کوپتر در محدوده جاده چالوس احداث شود

وی گفت: با توجه به اینکه تا کنون پد هلیکوپتر در محدوده چالوس نداشتیم و این نیاز در این محدوده به شدت احساس می‌شود از این رو نیاز هلال احمر در این محدوده در شرایط بحرانی فوریت دارد و ما امیدواریم تا ایام نوروز مکانی مناسب برای احداث یک پد هلی‌کوپتر در محدوده جاده چالوس ایجاد شود.

انتهای پیام/2302/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول