اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمیرم:

شهرستان سمیرم از ظرفیت سرمایه‌گذاری بالایی برخوردار است

فرماندار سمیرم گفت: شهرستان سمیرم از ظرفیت سرمایه‌گذاری بالایی برخوردار است و آماده همکاری با سرمایه‌گذاران بومی و غیربومی در این بخش ها را دارد.

شهرستان سمیرم از ظرفیت سرمایه‌گذاری بالایی برخوردار است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، حامد منیری ظهر امروز طی دیداری جداگانه در استانداری اصفهان با محمد علی طرفه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، حسین سیستانی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان، منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، احمد جمشیدی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری به ترتیب به بررسی مسائل شهرستان در حوزه عمرانی، پشتیبانی، افزایش اعتبارات خشکسالی92، مسائل اجتماعی پرداخت.

در این دیدارها فرماندار سمیرم با اشاره به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان سمیرم در بخش‌های گردشگری، صنایع تبدیلی، معادن و کشاورزی گفت: سمیرم از ظرفیت سرمایه‌گذاری بالایی برخوردار است و آماده همکاری با سرمایه‌گذاران بومی و غیربومی در این بخش‌ها‌ست.

وی با تاکید بر فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم برای حضور و حمایت از سرمایه‌گذاران در این شهرستان افزود: با توجه به اینکه بیکاری یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شهرستان است، جذب سرمایه‌گذار راهکار اساسی برای توسعه و رونق اقتصادی جامعه و ایجاد اشتغال است.

منیری همچنین با بیان اینکه شهرستان سمیرم از قطب های مهم کشاورزی استان اصفهان است خواستار افزایش اعتبارات خشکسالی به این شهرستان شد و تصریح کرد:  به منظور افزایش توان تولید بهره‌وران کشاورز و پیشگیری و کاهش خسارت‌های ناشی از خشکسالی شهرستان نیازمند توجه و حمایت بیشتر نسبت به تامین و تخصیص اعتبارات بیشتری است.

به گزارش فارس، شهرستان سمیرم در فاصله 160 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/2301/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول