اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تعظیم دوباره کاراته آسیا به کاراته‌کای قزوینی

بهمن عسگری کاراته‌کای قزوینی در جریان مسابقات کاراته جام باشگاه‌های آسیا توانست عنوان قهرمانی را تصاحب کند.

تعظیم دوباره کاراته آسیا به کاراته‌کای قزوینی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عسگری کاراته‌کای استان در جریان مسابقات کومیته تیمی کاراته جام باشگاه‌های آسیا به همراه تیم منتخب کاراته باشگاه‌های کشورمان موفق شد عنوان قهرمانی قاره کهن را از آن خود کند.

این کاراته‌کای استان در حالی این عنوان را تصاحب کرد که پیش از در سه ماه گذشته موفق شده بود عنوان قهرمانی رقابت‌های قهرمانی کاراته بزرگسالان آسیا را از آن خود کند.

اما عسگری در بخش کومیته تیمی مسابقات کاراته جام باشگاه‌های آسیا به همراه تیم منتخب باشگاهی کشورمان با غلبه بر تیم‌های قزاقستان، کویت، امارات و عربستان این عنوان را کسب کرد.

حمیدرضا داوری دبیر هیئت کاراته استان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه عسگری عملکرد خوب و درخشانی را از خود در این دوره از رقابت‌ها بر جای گذاشت، اظهار کرد: خوشبختانه این کاراته‌کای قزوینی به خوبی توانسته است خود را به عنوان یکی از ارکان اصلی و ثابت در تیم ملی جا بیاندازد.

وی با اشاره به اینکه عسگری روز گذشته هم موفق شده بود با شکست همه رقیبان خود عنوان قهرمانی  وزن منهای 75 کیلوگرم بخش کومیته انفرادی مسابقات کاراته جام باشگاه‌های آسیا را از آن خود کند، افزود: به این ترتیب این کاراته‌کا در مدت دو روز دو مدال زرین و خوشرنگ طلا را به گردن آویخت.

داوری عنوان کرد: مسابقات کاراته قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا با حضور هشت تیم در کویت برگزار شد که عسگری درخشش خوبی در این دوره از رقابت‌ها داشت.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین با اشاره به توانایی‌های بهمن عسگری اضافه کرد: این ورزشکار قزوینی چندی پیش موفق شد در مسابقات کاراته قهرمانی بزرگسالان آسیا در وزن منهای 75 کیلوگرم عنوان قهرمانی قاره آسیا را به دست آورد.

وی خاطرنشان کرد: عسگری یکی از کاراته‌کاهای خوب استان است که در طول سال‌های اخیر عناوین متعدد قهرمانی آسیا و حتی جهان را در کارنامه ورزشی خود به ثبت رسانده است.

داوری کسب عنوان قهرمانی مسابقات قهرمانی جوانان و امیدهای جهان در سال‌های 2009 مراکش و 2011 مالزی و کسب مدال برنز کومیته تیمی مسابقات جهانی 2013 فرانسه را از افتخارات ارزشمند این کاراته‌کای قزوینی برشمرد.

انتهای پیام/77004/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول