اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آذربایجان‌شرقی خبر داد

پلمپ 56 واحد توزیع محصولات مخرب فرهنگی در تبریز

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از اجرای طرح مبارزه با تولید، تهیه و توزیع محصولات مخرب فرهنگی در این استان خبر داد.

پلمپ 56 واحد توزیع محصولات مخرب فرهنگی در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا هنردوست ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای ارتقای امنیت اخلاقی و اجتماعی، جمع‌آوری و برخورد با مراکز تهیه و توزیع محصولات مخرب و ضد فرهنگی جزو اهداف مهم اداره نظارت بر اماکن عمومی بوده و شناسایی و انهدام این مراکز در دستور کار این پلیس قرار گرفته است.

این مقام انتظامی افزود: این طرح ضمن ابلاغ به شهرستان‌های تابعه در مرکز استان نیز اجرا شد که پس از شناسایی مراکز تهیه‌ و توزیع فیلم، سی‌دی و دی‌وی‌دی غیرمجاز، 616 مورد از مراکز مذکور مورد بازدید قرار گرفت.

وی گفت: در نتیجه این بازدیدها 289 مورد اخطاریه صادر، 56 واحد متخلف پلمپ و 34 نفر دستگیر شدند؛ همچنین 11 هزار و 802 حلقه لوح فشرده، سی‌دی و دی‌وی‌دی غیر‌مجاز، 48 دستگاه کیس و هارد جانبی‌، لب‌تاپ و فلش مموری حاوی تصاویر، فیلم و برنامه‌های غیر‌مجاز، 1.30 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و تعدادی تجهیزات گیرنده ماهواره‌ای کشف و ضبط شد که مراتب با تشکیل 34 مورد پرونده قضایی در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/60002/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول