اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌ زودی

تهیه بلیت در مشهد از تهیه آب معدنی آسانتر می‌شود

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل حمل‌و‌نقل و پایانه‌های خراسان‌ رضوی گفت: با تدابیری که اندیشیده شده است به زودی تهیه بلیط در مشهد از تهیه آب معدنی آسانتر می‌شود.

تهیه بلیت در مشهد از تهیه آب معدنی آسانتر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جعفر شهامت ظهر امروز در نشست خبری اداره‌ کل حمل‌ونقل و پایانه‌های خراسان‌رضوی که در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد؛ اظهار کرد: به زودی مردم می‌توانند از طریق دفاتر پیشخوان دولت نیز بلیت‌های رفت و آمد برون شهری خود را تهیه کنند.

وی تصریح کرد: در شهر مشهد بیش از  14 هزار و 500 سفر برون شهری انجام می‌شود که برای تهیه بلیت این تعداد سفر باید اقدامات مدیریتی ویژه‌ای انجام شود.

معاون حمل‌و‌نقل و پایانه‌های خراسان‌رضوی ادامه داد: در حال حاضر برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده است که فروش بلیت‌های اینترنتی از 11 اسفند ماه و فروش حضوری بلیت از 18 اسفند ماه در تمام مجراهای فروش بلیط از جمله دفاتر پیشخوان، آژانس‌های مسافربری و واحدهای پستی میسر می‌شود.

شهامت با بیان اینکه برای مسافران نوروزی و سفرهای آنها حدود 6 هزار دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و اتومبیل کرایه‌ای در نظر گرفته شده است که تعداد یک‌هزار و 800 از آنها اتوبوس است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر افزایش نرخی برای بلیت‌های اتوبوس اعلام نشده است خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود که مانند سال‌های گذشته افزایش نرخ تا پیش از نیمه اسفند ماه اعلام شود.

انتهای پیام/2202/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول