اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو تاکید کرد

تبدیل منطقه آزاد تجاری ماکو به شاهکار معماری صنعتی و تولیدی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو گفت: با همکاری سرمایه‌گذاران، همت ساکنان و دلسوزی مسئولان این توانایی وجود دارد که منطقه آزاد تجاری ماکو را به یکی از شاهکارهای معماری، صنعتی و تولیدی تبدیل کنیم.

تبدیل منطقه آزاد تجاری ماکو به شاهکار معماری صنعتی و تولیدی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ظهر امروز حسین فروزان در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی که در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: آذربایجان غربی با چند کشور هم‌مرز بوده و دروازه ارتباط با جهان خارج است.

وی ادامه داد: از مرزها و گمرکات این استان هزاران آسیایی و اروپایی وارد و خارج می‌شوند لذا باید در طراحی و جذابیت چهره و نمای ساخت‌و‌سازها در طول مسیرها و محل‌های ورودی و خروجی از معماری غنی ایران اسلامی استفاده بهینه شود.

فروزان یادآور شد: با همکاری سرمایه‌گذاران، همت ساکنان و دلسوزی مسئولان این توانایی وجود دارد که این منطقه را به یکی از شاهکارهای معماری، صنعتی و تولیدی تبدیل کنیم.

وی اضافه کرد: در این راستا از بنیاد مسکن در امر آماده‌سازی محل و اجرای طرح‌های عمرانی با عنایت به تجربیات، داشتن امکانات، نیروی انسانی با تجربه و تلاشگر دعوت به همکاری و سرمایه‌گذاری کرد.

در ادامه ایوب عزیزی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی متذکر شد: بنیاد مسکن با بیش از سه دهه فعالیت عمرانی، داشتن نیروی انسانی متخصص و با تجربه، در اختیار داشتن تجهیزات به ویژه انواع ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین توانسته در تهیه و اجرای پروژه‌های متنوع عمرانی با تمام توان وارد عمل شود و این پروژه‌ها را باکیفیت و به موقع به اتمام برساند.

عزیزی ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی با رعایت استانداردها، به کار بردن مصالح مرغوب و با کیفیت ساختمانی، بهره‌گیری از فن‌آوری‌های نوین و تجربیات، برگزاری دوره‌های آموزشی برای ناظرین و استادکاران بخش ساختمان و... سعی دارد پروژه‌ها را به نحو احسن اجرا کند.

انتهای پیام/61005/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول