اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل هلال احمر کرمانشاه خبر داد

راه‌اندازی 40 پایگاه امدادی و راهنمایی مسافران نوروزی در کرمانشاه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از راه‌اندازی 20 پایگاه‌ امداد و نجات جاده‌ای و شهری و 20 پایگاه راهنمایی مسافران نوروزی در این استان خبر داد.

راه‌اندازی 40 پایگاه امدادی و راهنمایی مسافران نوروزی در کرمانشاه

عادل شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در دو مقوله امداد و نجات و راهنمایی مسافران نوروزی فعالیت خواهد داشت.

به گفته وی، در بحث امداد و نجات جاده‌ای 2100 نفر از عوامل هلال احمر در 20 پایگاه‌ امداد و نجات جاده‌ای و شهری به ‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: در بحث راهنمایی مسافران نوروزی در 20 نقطه استان کرمانشاه از جمله در مبادی ورودی شهرها ایستگاه‌های جمعیت هلال احمر حضور دارند.

شفیعی با اشاره به استقرار ایستگاه‌های راهنمایی مسافران در شهر کرمانشاه، ابراز داشت: این ایستگاه‌ها در ورودی‌های میدان امام خمینی، امام حسین(ع) و میدان آزادگان و نیز در آثار باستانی طاق‌بستان، بیستون و معبد آناهیتا دایر می‌شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ایستگاه‌های راهنمایی مسافران نوروزی ضمن پذیرایی از مسافران مراجعه کننده به این ایستگاه‌ها نقشه، بروشور و پوستر برای بازدید از اماکن سیاحتی، زیارتی و مذهبی استان به مسافران ارائه می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه یادآور شد: ایستگاه‌های هلال احمر در شهرستان‌ها از ساعت 7 صبح تا هشت شب و در شهر کرمانشاه و آثار باستانی‌ها به‌صورت شبانه‌روزی هستند.

به گفته این مسئول، در مکان‌هایی که فاقد مسجد هستند، چادرهای خیمه‌نما دایر شده و در هر یک از این چادرها یک روحانی به‌منظور اقامه نماز جماعت و پاسخ‌گویی به احکام شرعی حضور خواهد داشت.

شفیعی از برپایی ایستگاه‌های نقاشی و سلامت در سطح استان خبر داد و اذعان داشت: در ایستگاه‌های سلامت خدماتی شامل ویزیت رایگان، فشار خون و تست قند خون به مسافران ارائه می‌شود.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول