اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

آماده میزبانی از رئیس جمهور هستیم

استاندار هرمزگان گفت: آماده میزبانی از رئیس جمهور در هرمزگان هستیم و قطعا مردم با استقبال گرم خود پذیرای حضور وی خواهند بود.

آماده میزبانی از رئیس جمهور هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، جاسم جادری در این رابطه اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ها رئیس جمهور از روز سه‌‌شنبه تا پنجشنبه در هرمزگان خواهد بود.

وی روحانی را سردار اعتدال خواند و افزود: امیدواریم مردم نیز با استقبال خودجوش و گرم خود پذیرای حضور سردار اعتدال در هرمزگان باشند.

استاندار هرمزگان به تشکیل ستاد سفر اشاره کرد و بیان داشت: با تشکیل کمیته‌ها و برنامه‌های استقبال در زیر مجموعه این ستاد، مقدمات سفر ریئس جمهوری به استان هرمزگان فراهم شده تا این سفر به خوبی در اسفند ماه برگزار شود.

وی به برنامه‌های این سفر اشاره و خاطرنشان کرد: تدارکات لازم برای دیدار رئیس جمهور با خانواده‌های معظم شاهد و جانبازان، روحانیون شیعه و سنی و نخبگان و دانشگاهیان استان دیده شده است.

جادری ادامه داد: دیدار با سرمایه‌گذاران و شرکت در نشست شورای اداری از دیگر برنامه‌های سفر ریئس جمهور به هرمزگان است.

وی یادآور شد: برنامه خوبی برای این سفر تدارک دیده شده تا بتوانیم ظرفیت‌های کم نظیر استان را هر چه بهتر و بیشتر به ریئس جمهور معرفی و در مقابل کمبودهای استان را نیز با دولت در میان بگذاریم تا شتاب توسعه این استان بیشتر شود و اعتبارات خوبی برای اجرایی شدن جذب شود.

انتهای پیام/2310/خ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول