اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی پرسپولیس گناوه:

آینده خوبی برای فوتبال بوشهر با این وضعیت تصور نمی‌کنم

سرمربی پرسپولیس گناوه گفت: فعلا با تمام نداری‌ها و مشکلات مالی صورت خودمان را با سیلی سرخ نگه داشته‌ایم اما با این وضع فکر نمی‌کنم سرانجام خوبی برای فوتبال استان بوشهر رقم بخورد.

آینده خوبی برای فوتبال بوشهر با این وضعیت تصور نمی‌کنم

نادر جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر پیروزی تیمش مقابل گاز فجر جم را نتیجه از خودگذشتگی شاگردانش دانست و گفت: بازی مهمی را بردیم، محکوم به گرفتن هر 3 امتیاز بازی بودیم که با حمایت هواداران این امر میسر شد.

سرمربی پرسپولیس گناوه با بیان اینکه پرسپولیس گناوه روزهای سخت و پراسترسی را پشت سر می‌گذارد، تصریح کرد: تیم گاز فجر جم تیم خوبی است و از مهره‌های با انگیزه‌ای سود می‌برد، گروهی که ما در آن قرار داریم شرایط پیچیده‌ای دارد، چند تیم برای صعود و چند تیم دیگر برای ماندن می‌جنگند، هیچ حاشیه امنیتی برای تیم‌ها وجود ندارد.

جعفری ادامه داد: تیم ما هفته‌هاست از کمبود بازیکنان رنج می‌برد، این هفته که مقابل اتکا صدرنشین بازی داریم با 13 بازیکن به گرگان خواهیم رفت که البته یکی از آنها هم دروازبان است، مصدومیت بازیکنان در این فصل بلای جان تیم ما شده است.

سرمربی پرسپولیس گناوه گفت: 6 بازیکن را به دلیل مصدومیت از دست دادیم، با وجودی که هیچ بدهی در سال‌های گذشته به بازیکنان نداشته‌ایم اما به دلیل عدم پرداخت مبلغ ورودی فدراسیون کارت بازی 3 بازیکن تیم ما در فدراسیون گرو مانده است.

وی در مورد مشکلات مالی تیمش هم حرف‌های جالبی مطرح کرد و گفت: حرف پول و کمک مالی را نزنید، مگر این همه فریاد نداری زدیم اتفاقی افتاد، ببینید میناوند و نوازی در تلویزیون بوشهر از مسئولان استان ما خواهش می‌کنند به فوتبال استان کمک کنید آنها هم برای ما دلسوزی می‌کنند اما خودمان هوای یکدیگر را نداریم، فعلا با تمام نداری‌ها و مشکلات مالی صورت خودمان را با سیلی سرخ نگه داشته‌ایم اما با این وضع فکر نمی‌کنم سرانجام خوبی برای فوتبال استان بوشهر رقم بخورد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول