اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر دوم تراکتور در آسیا

عبور تراکتور با اتحاد تماشاگران از سد الاتحاد

تیم تراکتورسازی تبریز در نخستین بازی خود در جام قهرمانان باشگاه‌های آسیا میزبان الاتحاد عربستان است.

عبور تراکتور با اتحاد تماشاگران از سد الاتحاد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نخستین بازی خود در جام قهرمانان باشگاه‌های آسیا روز چهارشنبه هفتم اسفند میزبان تیم الاتحاد عربستان است.

تراکتورسازی در دومین تجربه آسیایی خود با تیم‌های الاتحاد عربستان، العین امارات و لخویا قطر هم‌گروه است که نسبت به کسب عناوین آسیایی تیم‌های حاضر، این گروه سخت‌تر از سال گذشته است.

تیم تراکتورسازی در حالی روز چهارشنبه به مصاف تیم عربستانی می‌رود که در آخرین بازی لیگ برتر فوتبال کشور در خانه شکست سنگینی برابر راه آهن متحمل شد.

البته تراکتورسازی علاوه بر تجربه سال گذشته، می‌تواند از فرصت تعطیلی لیگ برتر  نهایت استفاده را کند.  برخلاف سال گذشته دور رفت رقابت‌های باشگاه‌های آسیا با تعطیلی لیگ برتر ایران همراه بوده و تراکتورسازی فشردگی مسابقات سال گذشته را ندارد و می‌تواند از این فرصت نهایت استفاده را کند، ضمن اینکه با توجه به قهرمانی تیم تراکتورسازی در جام حذفی کشور حضور این تیم در رقابت‌های فصل آینده باشگاه‌های آسیا نیز فراهم شده و تراکتورسازی از این بابت دغدغه‌ای نداشته و با آسودگی خاطر به مصاف حریفان آسیایی می‌رود.

همین دو عامل می‌تواند به تراکتورسازی کمک کند که روی نتایج رقابت‌های باشگاه‌های آسیا تمرکز کرده و برای صعود به دور حذفی تلاش کند.

تیم‌های تراکتورسازی تبریز با الاتحاد عربستان سابقه بازی با هم ندارند. تراکتورسازی سال گذشته برابر تیم الشباب عربستان هر دو بازی رفت و برگشت خود را واگذار کرده بود.

بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با الاتحاد  عربستان از گروه C مسابقات جام قهرمانان باشگاه‌های آسیا  ساعت 16 روز چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود.

تیم تراکتورسازی تبریز سال گذشته روز 8 اسفند در نخستین بازی خود در جام باشگاه‌های آسیا میزبان الجزیره امارات بود که این دیدار را با پیروزی سه بر یک به پایان برده بود.

این تنها بازی آسیایی تراکتورسازی بود که 80 هزار تماشاگر در آن حضور یافته بودند.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول