اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برپایی نمایشگاه آثار نقاشی هنرمند مازندرانی در نوشهر

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر از برپایی نمایشگاه آثار نقاشی هنرمند مازندرانی در نوشهر خبر داد.

برپایی نمایشگاه آثار نقاشی هنرمند مازندرانی در نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، بابک شمس‌ناتری عصر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه آثار مهشید یزدان‌پرست در ساختمان آموزشگاه نقاشی فرنگ نوشهر بیان داشت: از آموزشگاه‌ها و موسسات فرهنگی و هنری که به سمت نمایش آثار و ارائه اثر برای عموم قدم بردارند حمایت می‌کنیم.

وی بیان داشت: برگزاری نمایشگاه شجاعت و همت می‌خواهد، شجاعت از این نظر که هنرمند آثار خود را در معرض دید عموم قرار داده و این خود نقد و نظر را به‌همراه دارد، نقد شدن خوب است، البته باید مولفه‌های نقد هم رعایت شود، منتقد باید انصاف و بی‌غرضی را رعایت کند.

شمس‌ناتری افزود: نمایشگاه نیاز به چیدمان، تبلیغات، اطلاع‌رسانی، افتتاحیه و اختتامیه دارد، از این جهت است که می‌گوییم همت می‌خواهد، چقدر خوب است که علاقه‌مندان هم برای بازدید بروند و حمایت از تولید آثار هنری را شاهد باشیم، خانواده‌ها حمایت کنند تا شاهد برگزاری نمایشگاه‌های متعدد در شهرستان باشیم.

وی تصریح کرد: مهشید یزدان پرست از هنرمندان بومی و مدیران موفق آموزشگاه های نقاشی شهرستان نوشهر است که در این نمایشگاه بیش از 50 اثر در قالب نقاشی، حجم، پتینه روی انواع ظروف، سفال و... را به نمایش گذاشته است و سبک آثار نیز اغلب کلاسیک و مدرن است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر تصریح کرد: صفحه مجازی اداره و شماره پیامک500020402093 راه ارتباطی ما با همه دلسوزان و علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر متعهدانه است و مطمئنا از نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات استقبال می‌شود.

به گزارش فارس، این نمایشگاه به مدت 10 روز برپا و برای عموم دایر است و علاقه‌مندان همه روزه می‌توانند با مراجعه به این نمایشگاه آثار این هنرمند مازندرانی را بازدید کنند.

انتهای پیام/ 86019/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول