اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ:

برخورد با تخریب‌کنندگان طبیعت باید جدی و قاطعانه باشد

فرماندار ساوجبلاغ از دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مسئول خواست تا با تخریب‌کنندگان طبیعت و منابع طبیعی این شهرستان قاطعانه و جدی برخورد کنند.

برخورد با تخریب‌کنندگان طبیعت باید جدی و قاطعانه باشد

علی حدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: استان البرز و به طور خاص شهرستان ساوجبلاغ از منابع طبیعی و جاذبه‌های گردشگری بسیار ممتازی سود می‌برد.

وی تصریح کرد: در صورت بهره‌مندی و معرفی صحیح منابع طبیعی، باغ‌ها و بوستان‌های ساوجبلاغ، این جاذبه‌ها قابلیت جذب هزاران گردشگر داخلی و خارجی را دارد که برای این منظور طرح‌هایی در دست اجرا است.

عالی‌ترین مقام اجرایی در ساوجبلاغ افزود: یکی از مشکلاتی که در سطح شهرستان داریم این است که برخی افراد سودجو اقدام به تخریب منابع طبیعی و باغ‌ها کرده و در این محیط‌ها به صورت غیرمجاز ساخت و ساز می‌کنند.

حدادی با تاکید بر اینکه حفظ منابع طبیعی باید در اولویت کاری مردم و مسئولان قرار داشته باشد، گفت: باید با کسانی که به صورت غیرمجاز طبیعت را تخریب و ساخت و ساز می‌کنند، برخورد قاطع و جدی داشته باشیم و این برخوردها بدون اغماض باشد.

وی بیان داشت: مناطق زیبا و هدف گردشگری بسیاری در شهرستان ساوجبلاغ وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به بخش چندار با 10 روستای هدف گردشگری اشاره کرد.

فرماندار ساوجبلاغ گفت: این مناطق جزو سرمایه‌های اصلی ما هستند، باید با برنامه‌ریزی صحیح از آنها حفاظت و حراست شود.

حدادی گفت: به طور قطع مردم در این میان نقش محوری را بر عهده داشته و ضمن رعایت قانون و تلاش برای حفظ طبیعت، باید برای برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز با دستگاه‌های نظارتی همکاری کنند.

وی تاکید کرد: اینکه باغ‌ها و منابع طبیعی شهرستان به دست افراد سودجو تخریب و در این محیط‌ها ساختمان و ویلاسازی شود، بیشترین آسیب به خود مردم ساکن این مناطق وارد می‌گردد.

عالی‌ترین مقام اجرایی در ساوجبلاغ گفت: بنابراین ضمن اینکه دستگاه‌های اجرایی باید با جدیت و قاطعانه با ساخت و سازهای غیرمجاز و تخریب‌کنندگان طبیعت برخورد کنند، مردم نیز باید خودشان در مقابل این افراد سودجو ایستاده و اجازه این کار را ندهند.

انتهای پیام/2302/ح30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول