اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته رسانه شورای راهبردی کردستان:

فضای مدیریت فرهنگی کردستان ناامیدکننده است

مسئول کمیته رسانه شورای راهبردی کردستان گفت: فضای مدیریت در حوزه فرهنگ کردستان ناامیدکننده است و تاکنون نتوانسته‌ایم از ظرفیت‌های فکری و ایده‌های خلاقانه نخبگان، علما و روحانیون اهل سنت آنچنان که شایسته است بهره بگیریم.

فضای مدیریت فرهنگی کردستان ناامیدکننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی‌اصغر حسینی شنبه‌شب در جلسه مشترک کمیته‌های شورای راهبری استان کردستان در سنندج، اظهار داشت: غربی‌ها با تمام توان خویش به دنبال تضعیف نقش الگویی انقلاب اسلامی در جهان هستند.

وی افزود: در همین راستا نیز آن‌ها به دنبال تغییر سبک زندگی مسلمانان بوده و جامعه جوان کشور را نیز به عنوان جامعه هدف خود قرار داده‌اند.

حسینی خاطرنشان کرد: دشمنان اتاق فکر کارآمدی دارند و با هدف ایران هراسی، تفرقه‌افکنی در بین اقوام و مذاهب اسلامی به جنگ رسانه‌ای با ایرانیان آمده‌اند.

مسئول کمیته رسانه شورای راهبردی کردستان تصریح کرد: آنان بیش از 125 میلیارد مکالمه را رصد می‌کنند که براساس آمارهای خودشان بیش از یک میلیارد و 200 میلیون مکالمه مربوط به ایرانی‌هاست.

حسینی اظهار داشت: دشمنان ما بیش از 20 هزار شبکه ماهواره‌ای را نیز برای خدشه‌دار کردن هویت مسلمانان به راه‌ انداخته‌اند که از این تعداد بیش از 2 هزار شبکه در ایران قابل رصد است.

وی افزود: 300 شبکه از این تعداد مربوط موسیقی و دیگر مباحث این حوزه، 250 کانال مربوط به کودکان، 12 کانال مختص به مسائل مذهبی، 20 کانال فارسی و مابقی نیز کانال‌هایی مرتبط با مباحث ضداخلاقی، ضد فرهنگی و مروج فرهنگ مادی‌گرایانه غرب است.

مسئول کمیته رسانه شورای راهبردی کردستان خاطرنشان کرد: این شبکه‌ها با هدف زدودن ارزش‌ها و معیارهای سبک زندگی اسلامی به جنگ با مردم مسلمان ایران آمده‌اند و متأسفانه در این راستا نیز تاکنون صدا و سیما و متولیان امور فرهنگی و رسانه نتوانسته‌اند آنچنان که شایسته است در برابر این تهدیدات عملکرد مهمی داشته باشند.

حسینی تصریح کرد: این مشکلات در استان کردستان دو چندان بوده و نه تنها اتاق فکری در صدا و سیما و آموزش و پرورش برای این مهم تشکیل نشده است بلکه برنامه‌های فرهنگی ما نیز به برپایی چند جشنواره تئاتر و موسیقی خلاصه شده است.

وی افزود: متأسفانه فضای مدیریت در حوزه فرهنگ کردستان ناامیدکننده است و تاکنون نتوانسته‌ایم از ظرفیت‌های فکری و ایده‌های خلاقانه نخبگان فرهنگی، علما و روحانیون اهل سنت و فعالان حوزه فرهنگی و رسانه آنچنان که شایسته است، بهره بگیریم.

مریم مهدی عراقی عضو شورای راهبردی استان کردستان نیز در این جلسه به آسیب‌شناسی سبک زندگی اسلامی در استان پرداخت و افزود: متأسفانه جامعه‌شناسی خانواده، تزلزل خانواده‌ها و ضعف کارآمدی خانواده‌ها همگی زمینه افزایش سن ازدواج جوانان و شکستن قبح زندگی مجرد زیستن را در استان به وجود آورده است.

وی افزود: باید با آموزش‌های کاربردی به خانواده‌ها از گسترش هرچه بیشتر این آسیب‌ها در جامعه جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/79006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول