اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از حومه پایتخت گزارش می‌‏دهد

صف‌‏های طولانی دریافت سبد کالا در بومهن/ «تخم‌‏مرغ نداریم؛ لطفا سئوال نکنید»

گزارش‌‏های میدانی خبرنگار فارس از حومه پایتخت، حاکی از تشکیل صف‏‌های طولانی مردم برای دریافت سبد کالا در بومهن است که عمدتاً با جمله «تخم‌‏مرغ نداریم؛ لطفا سئوال نکنید» مواجه می‏‌شوند.

صف‌‏های طولانی دریافت سبد کالا در بومهن/ «تخم‌‏مرغ نداریم؛ لطفا سئوال نکنید»

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، صف‏‌های طولانی دریافت سبد کالا در شهر بومهن این روزها خودنمایی می‏‌کند و این کالاها تنها به واجدان شرایط ارائه می‏‌شود.

بنا بر این گزارش، سخنگوی دولت اخیراً در نشست خبری خود با تکذیب خبر ناقص بودن سبد کالا در بعضی مراکز توزیع این سبد حمایتی گفت: این سبدها بدون هیچ کم و کاستی توزیع می‏‌شود و یک نوع کالا نیز از قلم نمی‌‏افتد.

این در حالی است که خبرنگار فارس در شرق استان تهران با مراجعه به یکی از این مراکز در شهر بومهن و گفت‏‌وگو با مسئول آن، در رابطه با کمبود اقلام گفته شده در سبد حمایتی دولت پرسید.

 

 این مسئول که خواست نامش قید نشود، گفت: تاکنون حدود 10 هزار نفر از این مرکز، سبد کالا را دریافت کرده‌‏اند، ولی متاسفانه تخم مرغ این افراد به علت نبود کالا داده نشده و به تازگی، میزان محدودی تخم مرغ به این مرکز ارسال شده که تنها 120 کارتن بوده و برای توزیع آماده است.

این مسئول افزود: این قلم کالا در کارت این 10 هزار نفر باقیمانده و دارندگان این کارت‏‌ها در هر مرکزی که سبد توزیع می‏‌شود، می‏‌توانند آن را دریافت کنند.

وی علت تاخیر در توزیع تخم‌‏مرغ در بومهن را ارسال نشدن این قلم به مراکز توزیع دانست و افزود: صنعت، معدن و تجارت استان تهران تمام اقلام را طی این چند روز تامین کرده، ولی متاسفانه تخم مرغ را با تاخیر ارسال کرده‌‏اند.

این مسئول افزود: این کالاها از انبار در شهر کرج برای این مرکز ارسال می‏‌شود که مراجعان با حضور دوباره می‏‌توانند این قلم از سبد حمایتی دولت را دریافت کنند.

سخنگوی دولت، ناقص بودن سبد کالا را تکذیب کرده است و اینک این سئوال پیش می‏‏‌آید که مردم برای دریافت این قلم از سبد کالای خود چرا باید دوباره در صف‏‌های طویل منتظر بمانند؟

انتهای پیام/2568/ب30/پو3002
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول