اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت عمران پردیس:

پرونده مسکن مهر پردیس پایان سال 94 بسته می‏‌شود

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: پرونده مسکن مهر پردیس با بهره‌‏برداری از واحدهای در دست اجرا تا پایان سال 94 بسته می‏‌شود.

پرونده مسکن مهر پردیس پایان سال 94 بسته می‏‌شود

سیدمهدی هدایت امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: بیش از 12 هزار واحد مسکونی در طرح مسکن مهر، تاکنون در پردیس تحویل شده است.

وی افزود: تا انتهای سال 94 با واگذاری حدود 80 هزار واحد مسکونی در فازهای هشت و 11 پردیس، پرونده مسکن مهر این شهر به طور کلی بسته خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: پس از این، دیگر هیچ پروژه نیمه تمامی از مسکن مهر در این منطقه برای اجرا باقی نخواهد ماند.

هدایت علت طولانی شدن واگذاری‌‏ها را در فازهای هشت و 11 شهر جدید پردیس آماده کردن همه زیرساخت‏‌ها و روبناهای شهری این مناطق اعلام کرد.

وی گفت: در صورتی که کار شبکه‏‌گذاری آب، برق، گاز و فاضلاب در هر محله‏ به پایان رسیده باشد، واحدهای مسکونی پروژه‌‏هایی که در شرف بهره‌‏برداری است، به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در خصوص انتشار برخی اخبار در روزهای اخیر مبنی بر ناقص بودن امکانات پروژه 2 هزار واحدی فاز سه پردیس که بهمن ماه گذشته واگذاری آن انجام شد، افزود: امکانات مورد نیاز برای واحدهای مسکونی این پروژه تامین شده است.

هدایت ادامه داد: در برخی از بلوک‏‌های ساختمانی، طبق توافق موجود، قرار بر این بوده تا متقاضیان مسکن مهر، پکیج‌‏های خانه خود را خریداری کنند و به شرکت سازنده تحویل دهند.

وی تصریح کرد: چون بین همه مالکان واحدهای مسکونی هماهنگی وجود نداشته و همگی پکیج‏‌های خود را به‌‏موقع خریداری نکرده‏‌اند، تاکنون انشعاب گاز بلوک آنها نصب نشده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: شرکت گاز نصب انشعاب را مشروط به نصب همه پکیج‏‌های واحدهای مسکونی و تائید آن از سوی کارشناسان ذی‏ربط کرده است.

هدایت افزود: متقاضیان مسکن مهر پیش از تحویل واحدهای خود باید همه مراحل قانونی از جمله دریافت دفترچه اقساط وام بانکی و امضای صورت‏جلسه‏‌های قانونی در این زمینه را انجام دهند و بعد واحدهای مسکونی آنان به طور رسمی واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/2568/غ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول