اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان:

56 هزار خانوار جدید کردستانی سبد کالا می‌گیرند

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در ادامه فاز نخست توزیع سبد کالایی 56 هزار خانوار جدید در کردستان از این سبد رایگان بهره‌مند می‌شوند.

56 هزار خانوار جدید کردستانی سبد کالا می‌گیرند

بختیار خلیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: محتویات و کالاهایی که به این دسته از مشمولان تعلق می‌گیرد همانند سایرین خواهد بود. 

وی افزود: کالاهای مشمول طرح، روغن 810 گرمی 2 حلب، مرغ به میزان چهار کیلوگرم، دو قالب 400 گرمی پنیر، تخم‌مرغ به صورت بسته‌بندی شده 24 عدد یا به صورت شانه‌ای 30 عدد و برنج هندی به میزان 10 کیلوگرم هستند.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان خاطرنشان کرد: این کالاها در شبکه‌های تعریف شده سطح استان توسط پنج شبکه توزیع، عرضه می‌شوند.

خلیقی تصریح کرد: این پنج شبکه شامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و اتکا، اتحادیه فرهنگیان، اتحادیه کارمندان دولت و اتحادیه کارگران هستند.

وی با بیان اینکه کارگران، کارمندان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی مشمولان این طرح تکمیلی هستند، تصریح کرد: زمان دریافت این سبد کالایی تا پایان سال‌جاری است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار کرد: سرپرستان خانواده‌هایی که سبد کالای مرحله نخست به آنها تعلق نگرفته است می‌توانند به چهار شیوه از مشمول بودن خود آگاه شوند.

خلیقی گفت: شماره تلفن ثابت 84802222-021 (90خط)، مراجعه به درگاه اینترنتی www.yaranehkala.ir، ارسال کد ملی از طریق پیامک به شماره‌های 5000499 یا 700799 و ارسال کد ملی به شماره #799* از طریق تلفن همراه راه‌های اطلاع از این موضوع است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با اتخاذ تدابیر لازم، زمینه دسترسی آسان و سریع مشمولان طرح از سبد کالایی رایگان توزیع شده توسط دولت فراهم شود.

انتهای پیام/79012/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول