اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جمع خبرنگاران مطرح شد

انتقاد مدیر بزرگترین طرح سرمایه‌گذاری خراسان شمالی از طولانی شدن صدور مجوزها

مدیرعامل بزرگترین طرح سرمایه‌گذاری خراسان شمالی از طولانی شدن صدور مجوزها برای اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری در این استان انتقاد کرد.

انتقاد مدیر بزرگترین طرح سرمایه‌گذاری خراسان شمالی از طولانی شدن صدور مجوزها

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، شمس‌‌الدین شهروا عصر امروز در جمع خبرنگاران استان خراسان شمالی در محل پروژه هماگ، اظهار داشت: فرآیند اخذ مجوز برای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در استان به گونه‌ای است که برای پشیمان شدن سرمایه‌گذار از سرمایه‌گذاری کفایت می‌کند.

مدیرعامل شرکت هماگ با تأکید بر روانسازی صدور مجوزها از سوی دستگاه‌های مرتبط با امر سرمایه‌گذاری، بیان داشت: باید رفع مشکلات سرمایه‌گذاران در عمل با رفع موانع اداری و فارغ از قالب‌های شعاری تحقق یابد.

به گفته وی؛ پروژه مجتمع هماگ به عنوان بزرگترین پروژه سرمایه‌گذاری خراسان شمالی از تیرماه سال گذشته و پیرو دعوت موسی‌الرضا ثروتی، نماینده مردم بجنورد در مجلس، اعضای شورای شهر و شهردار طراحی و به اجرا درآمده است.

وی با بیان اینکه از آغاز پروژه با مشکلات جدی برای صدور مجوزها مواجه شد‌ه‌ایم، ‌گفت: دستگاه‌های مرتبط برای صدور مجوزها غالباً آن را منوط به تصمیم مرکز می‌کردند و استقلال در تصمیم‌گیری وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت هماگ، این مهم را با طولانی شدن فرآیند صدور مجوزها و پیشبرد اجرای این طرح دخیل دانست و ادامه داد: با وجود گذشت ماه‌ها از اجرای این پروژه بزرگ هنوز در زمینه تعیین تکلیف زمین با راه و شهرسازی و اوقاف با مشکلاتی مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه با وجود مشکلات، این پروژه پیشرفت خوبی داشته است، اضافه کرد: هم‌اکنون 10 تا 20 درصد از برنامه زمانبندی شده پروژه جلوتر هستم که به خاطر تلاش کارکنان رقم خورده است.

مدیرعامل بزرگترین طرح سرمایه‌گذاری خراسان شمالی، اجرای این طرح را در قالب 3 فاز عنوان کرد و متذکر شد: این طرح سرمایه‌گذاری در واقع بزرگترین طرح پس از پدیده شاندیز در بین استان‌های خراسان است.

وی به مشخصات این طرح بزرگ نیز اشاره کرد و بیان داشت: در این مجموعه که حدود 3 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری خواهد شد، 850 واحد تجاری، سینما، هایپرمارکت، هتل 5 ستاره مجموعه‌های درمانی شامل اتاق‌های عمل سرپایی، رادیولوژی، داروخانه پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل مجتمع هماگ در پایان عنوان کرد: با اجرای این طرح بزرگ سرمایه‌گذاری افزون بر 3 هزار نفر به طور مستقیم جذب کار شده و براساس برنامه قرار است تا این طرح طی سه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/63002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول