اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان شوط تأکید کرد

ضرورت آگاه‌سازی جوانان از اثرات سوء مواد مخدر

فرماندار شهرستان شوط بر آگاه‌سازی هرچه بیشتر جوانان در این زمینه تأکید کرد و گفت: برای این منظور باید در سطح مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات و جامعه کارگری ورود یابیم.

ضرورت آگاه‌سازی جوانان از اثرات سوء مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوط؛ علی پیام عصر امروز در جلسه شورای فرعی مبارزه با قاچاق مواد مخدر که در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به مرزی بودن استان آذربایجان غربی زمینه قاچاق مواد دخانی و مواد مخدر در این استان بالا است.

وی با بیان اینکه در این راستا باید مبارزه جدی داشته باشیم، تصریح کرد: مواد مخدر به عنوان یکی از عوامل اصلی در بروز سایر جرائم مطرح است.

پیام با بیان اینکه آمار بالا و تکان دهنده‌ای در خصوص تعداد زندانیانی که به دلیل اعتیاد مرتکب سایر جرائم شده‌اند وجود دارد، افزود: مواد مخدر سرمنشا بسیاری از جرائم است.

فرماندار شهرستان شوط با بیان اینکه امروزه دشمنان با ترویج و تبلیغ مواد مخدر صنعتی و ورود آن به کشور از طریق مبادی غیر رسمی و به صورت قاچاق سعی در ابتلای جوانان به این مواد مخدر دارند، خاطرنشان کرد: آگاه‌سازی جوانان در برابر این توطئه‌ها نیازمند تعامل و همکاری هر چه بیشتر مسئولان این حوزه است.

پیام بر آگاه‌سازی هر چه بیشتر جوانان در این زمینه تاکید کرد و گفت: برای این منظور باید در سطح مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات و جامعه کارگری ورود یابیم.

وی، پیشگیری را مقدم بر درمان دانست و اظهار داشت: اجرای برنامه‌های آموزشی در محیط‌هایی که جوانان بیشتر در آن محیط‌ها حضور دارند می‌تواند موثر و مفید باشد.

انتهای پیام/61001/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول