اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد:

حفاظت و صیانت از اهداف و آرمان‌های شهدا وظیفه همه مردم است

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد گفت: حفاظت و صیانت از اهداف و آرمان‌های شهدا وظیفه همه مردم است.

حفاظت و صیانت از اهداف و آرمان‌های شهدا وظیفه همه مردم است

شجاع معظمی امروز در حاشیه مراسم تجلیل از خانواده دو شهید فطروس و کلالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، گفت: دشمن امروزه در قالب جنگ نرم و نفوذ در فرهنگ و اعتقادات مردم، طرح و ترفندهای تازه‌ای را بنیان نهاده، اما به لطف خداوند و هوشیاری ملت ایران، این بار نیز همچون گذشته روسیاه و بی‌بهره می‌ماند.

وی ادامه داد: رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در برهه‌های مختلف تاریخ، چراغ راهی برای هدایت ملت هوشیار ایران اسلامی است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد خاطرنشان کرد: شهدا، ایثارگران و جانبازان مردانه در مقابل دشمن غاصب ایستادند و اجازه ندادند، حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی به اشغال مزدوران عراقی درآید.

معظمی اضافه کرد: اینک همگان وظیفه داریم، در حفظ و صیانت از اهداف و آرمان‌های شهدا کوشیده و یاد و خاطره آن ظفرمندان و والامرتبگان را تا همیشه تاریخ در گوش جهانیان فریاد کنیم.

در ادامه رئیس کمیسیون بهداشت شورای اسلامی شهر بروجرد نیز در حاشیه برگزاری این یادواره، دشمن شناسی و بصیرت افزایی را یکی از ضروریات جامعه دانست و گفت: دشمن برای رسیدن به مطامع پلید خود در هر رنگ و لباسی ظاهر می‌شود و بر این اساس مسئولان باید نسبت به آگاه‌سازی بیشتر جامعه به خصوص نسل جوان، هوشیار باشند.

محسن روح بخشان گفت: شکست مفتضحانه صدام در نبرد هشت ساله به دشمنان شرق و غرب ثابت کرده که جنگ نظامی گزینه خوبی برای شکست این نظام نیست به همین دلیل با استفاده از طرح و نقشه‌های دیگر و در قالب جنگ نرم به نبرد با ما برخاسته‌اند.

وی ادامه داد: جوانان ما باید بدانند برای حفظ استقلال و تمامیت ارضی این کشور خون‌های زیادی ریخته شده و با اطاعات از فرامین رهبر فرزانه انقلاب، تحت هیچ شرایطی از مواضع خود عقب‌نشینی نکنند.

انتهای پیام/2304/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول