اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرج:

کرج شهرستان برخوردار نیست

فرماندار ویژه کرج گفت: این شهرستان یک منطقه برخوردار نیست و با محرومیت‌های مختلفی دست و پنجه نرم می‌کند.

کرج شهرستان برخوردار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نخستین کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان عصر امروز با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مرکز استان البرز و ریاست فرماندار کرج برگزار شد.

محمدتقی ایرانی معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج در بخشی از این جلسه طی سخنانی به در پیش بودن اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: این طرح با جدیت در دولت در دست پیگیری بوده و لازم است دستگاه‌های اجرایی و مدیران شهرستان کرج آمادگی لازم را برای اجرایی صحیح و دقیق فاز دوم قانون فوق داشته باشند.

وی تصریح کرد: به طور قطع اجرای مطلوب این قانون نقش مهم و موثری در تحقق اهداف اقتصادی دولت، رفع مشکلات موجود و در نهایت دستیابی به توسعه پایدار اقتصادی دارد و امید است که با تعامل و همراهی همه مردم و دستگاه‌های اجرایی شاهد اجرای مطلوب و تاثیرگذار این قانون باشیم.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان کرج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت اجرای طرح‌های عمرانی در مرکز استان البرز گفت: متاسفانه بر اساس آنچه که از گزارش دستگاه‌های مرتبط و همچنین نظرات کارشناسان بدست می‌آید، در مرحله نخست اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، اعتباری از محل درآمدهای حاصل از این قانون به پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی اختصاص نیافته است.

ایرانی گفت: به همین دلیل شاهد هستیم که تامین اعتبارات و بودجه طرح‌های عمرانی در کرج با مشکلاتی همراه شده و باید با تلاش بیشتر این کمبودها را برطرف کنیم.

وی افزود: از سوی دیگر باید برای جذب مشارکت بخش خصوصی برنامه‌ریزی بهتری داشته و با تلاش بیشتر اعتبارات لازم را جذب کنیم.

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج همچنین به کمبودهای موجود به ویژه در زیرساخت‌های مرکز استان البرز اشاره کرد و گفت: برخی تصور می‌کنند که کرج از جمله مناطق برخوردار کشور است و نزدیکی به پایتخت این ذهنیت را افزایش می‌دهد. این در حالی است که کمبودها و کاستی‌های موجود در کرج نشان می‌دهد که این شهرستان جزو مناطق برخوردار نیست و نیازهای بسیاری دارد.

وی در پایان از مدیران دستگاه‌های اجرایی کرج خواست تا با تلاش و جدیت بیشتر و اجرای صحیح برنامه‌های دولت، برای رفع این کاستی‌ها تلاش کنند.

انتهای پیام/2302/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول