اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جدید خرم‌آباد:

جذب سرمایه‌گذار از اولویت‌های شهرداری خرم‌آباد است

شهردار جدید خرم‌آباد گفت: یکی از اولویت‌های اصلی شهرداری خرم‌آباد جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی است.

جذب سرمایه‌گذار از اولویت‌های شهرداری خرم‌آباد است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمد مهرابی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید خرم‌آباد، گفت: اولویت اصلی شهرداری خرم‌آباد جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است.

وی اظهار داشت: از هر فرصت برای توسعه لرستان و شهرستان خرم‌آباد استفاده می‌شود و دست نیاز به سوی تمام نخبگان و صاحبان فکر و اندیشه دراز می‌کنیم.

شهردار جدید خرم‌آباد خاطرنشان کرد: طی یک ماهه گذشته با پشتیبانی مدیریت ارشد استان توانسته‌ایم، بسیاری از موانع توسعه این شهرستان را شناسایی و برای آنها برنامه تدوین کنیم که امیدواریم بتوانیم گره عدم توسعه خرم‌آباد را به خوبی باز کنیم.

این مسئول تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های این شهرداری تشکیل اتاق فکر در این سازمان است و از همین جا از تمام صاحبان فکر و طرح دعوت می‌کنیم ما را در شهرداری خرم‌آباد کمک کنند.

وی از ارتباط خوب و هماهنگی و همکاری مناسب بین شهرداری خرم‌آباد با استانداری لرستان خبر داد و متذکر شد: از همه مردم تقاضا داریم، میزان رضایتمندی خود را از خدمات شهرداری منعکس کنند.

این مسئول بیان داشت: روان‌سازی ترافیک یکی دیگر از برنامه‌های شهرداری خرم‌آباد است.

مهرابی عنوان داشت: با توجه به تایید حکم شهرداری بنده، به طور طبیعی از عضویت در شورای شهر خرم‌آباد کناره‌گیری کرده‌ام و از امروز به بعد به عنوان شهردار در خدمت مردم خرم‌آباد هستم.

شهردار جدید خرم‌آباد، تعدیل نیروی انسانی مازاد در شهرداری خرم‌آباد در راستای توانمندسازی بدنه شهرداری را از دیگر برنامه‌های خود برشمرد.

به گزارش فارس؛ محمد مهرابی امروز رسماً به عنوان شهردار جدید خرم‌آباد با حکم وزیر کشور معرفی شد.

براساس این گزارش؛ مراسم تودیع و معارفه شهردار خرم‌آباد امروز با حضور استاندار لرستان، اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، مدیران شهرداری و ....در استانداری خرم‌آباد برگزار شد.

لازم به ذکر است، پیش از این هرمز نصیری 18 ماه مسئولیت شهرداری خرم‌آباد و یحیی عیدی بیرانوند سه ماه مسئولیت سرپرستی شهرداری خرم‌آباد را بر عهده داشته‌اند.

انتهای پیام/2304/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول