اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان:

امروز صنعت برق در شرایط خاصی اداره می‌شود‌

مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان گفت: امروز صنعت برق در شرایط خاصی اداره می‌شود بطوریکه با توجه به محدودیت‌های مالی و وابستگی صنعت و رفاه اجتماعی جامعه به این بخش می‌طلبد که از روش‌ها و شیوه‌های غلط پرهیز کنیم.

امروز صنعت برق در شرایط خاصی اداره می‌شود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین صبوری ظهر امروز در مراسم معارفه خود که با حضور مدیرعامل توانیر و تعدادی از مدیران صنعت برق منطقه آذربایجان برگزار شد، اظهار کرد: استفاده از فناوری‌های جدید نیز باید حائز اهمیت باشد.

وی با ابراز خرسندی از حسن اعتماد و حسن نظر مسئولان وزارت نیرو و استان آذربایجان ‌شرقی و به‌ویژه نمایندگان استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل در مجلس شورای اسلامی، خدمت بی منت به مردم، استفاده از پتانسیل‌های کارشناسی و مدیریتی مجموعه برق آذربایجان، همکاری با دانشگاه‌ها در جهت نیل به اهداف ارتباط صنعت و دانشگاه، تلاش برای کاهش تلفات برق، افزایش کیفیت خدمات، تلاش برای کار تیمی، استفاده از فناوری‌های جدید و ... را از برنامه‌های کاری مهم خود ذکر کرد.

سرمایه‌گذاری 4 هزار میلیارد ریالی در صنعت برق آذربایجان

علی بهاری‌وند مدیرعامل پیشین شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان نیز در این مراسم ضمن تشریح بخشی از اقدام‌های انجام یافته در طول مدیریت هفت‌ساله خود در این شرکت، گفت: در این مدت، بیش از 4 هزار میلیارد ریال در صنعت برق آذربایجان سرمایه‌گذاری شده است.

وی افزایش 95 درصدی تولید برق، احداث 21 دستگاه پست انتقال و فوق توزیع از جمله سه دستگاه پست مهم 400 کیلوولت در استان آذربایجان‌شرقی، افزایش شمار مشترکان از حدود 2 میلیون به بیش از 3 میلیون مشترک در بخش توزیع منطقه (استان‌های آذربایجان‌شرقی، غربی و اردبیل) و افزایش ظرفیت پست‌ها به میزان 60 درصد و طول خطوط انتقال و فوق توزیع به میزان 23 درصد را از جمله این اقدام‌ها برشمرد.

حسن صبوری به مدت دو سال از طرف رییس مجمع عمومی سهامی برق منطقه‌ای آذربایجان به این مسئولیت منصوب شد.

وی از سال 89 مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق زنجان بوده و پیش از آن به عنوان کارشناس تعمیرات پست در این شرکت، مدیر دفتر حراست، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و تحقیقات، معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای زنجان، مدیر دفتر حراست، معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان فعالیت کرده است.

انتهای پیام/60002/ط30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول