اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان همیاری‌ شهرداری‌های خراسان رضوی خبر داد

برپایی نمایشگاه فروش بهاره از 7 اسفندماه در مشهد

مدیرعامل سازمان همیاری‌ شهرداری‌های استان خراسان رضوی از برپایی نمایشگاه فروش بهاره با 15 درصد تخفیف از 7 اسفندماه در مشهد خبر داد.

برپایی نمایشگاه فروش بهاره از 7 اسفندماه در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اصغر پورفتح‌الله ظهر امروز در نشست خبری اعلام برنامه‌های نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش بهاره) گفت: سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی سازمانی اقتصادی است که قطعاً باید درآمدزا باشد.

وی با اشاره به اینکه سهامداران این سازمان را 73 شهرداری خراسان رضوی تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: بیشترین سهم را در سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی شهرداری مشهد دارد.

این مسئول ادامه داد: طبق تاکید استاندار خراسان رضوی نمایشگاه بزرگ عرضه مستقیم کالا در راستای سیاست‌های دولت مبنی بر تنظیم بازار برای رفاه حال شهروندان از هفتم تا پانزدهم اسفندماه سال جاری در محل مجتمع ولی‌عصر (عج) واقع در حدفاصل میدان امام حسین (ع) و سه‌راه جاده کلات برگزار می‌شود.

پورفتح‌الله تصریح کرد: انتخاب این نقطه به دلیل دسترسی همه مردم مشهد از طبقات مختلف به ویژه متوسط و پایین جامعه و تمام نقاط شهر بوده و دیگر اینکه این محل زیرساخت‌های خوبی دارد؛ از جمله اینکه هر غرفه دارای یک خط تلفن است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی ادامه داد: این نمایشگاه با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی و مجامع امور صنفی، تولیدی و توزیعی برگزار شده است و کالاهایی که در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا ارائه می‌شود به لحاظ قیمت و کیفیت تحت نظارت و کنترل مجامع امور صنفی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است.

پورفتح‌الله با بیان اینکه این نمایشگاه در فضای 2 هزار مترمربع با مشارکت 150 واحد تولیدی و تجاری برگزار شده است، تصریح کرد: این نمایشگاه از فضایی کاملاً مسقف و امکانات کافی مانند پارکینگ برخوردار است.

وی ادامه داد: مجتمع صنعتی گوشت مشهد به عنوان بزرگ‌ترین مجتمع صنعتی گوشت در شرق کشور و یکی از سه مجتمع برتر کشور در این زمینه که 67 درصد آن به سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی تعلق دارد به صورت ویژه در نمایشگاه غرفه داشته و محصولاتی مانند گوشت مرغ، شترمرغ، گوسفند، گوساله، گاو و ... را علاوه بر واحدهای دیگر گوشتی که در این نمایشگاه حضور دارند زیر قیمت بازار عرضه می‌کند.

این مسئول تصریح کرد: قسمتی از این نمایشگاه برای عرضه سبد کالا زیر نظر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فعالیت می‌کند و از غرفه‌های دیگر فاصله دارد.

پورفتح‌الله در خصوص قیمت‌گذاری کالاها نیز افزود: غرفه‌داران و واحدهای صنفی، تولیدی و تجاری در این نمایشگاه باید براساس قیمت‌های مصوب شده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کالاهای خود را با حداقل 10 تا 15 درصد زیر قیمت بازار عرضه کنند و در این رابطه بازرسان عهده‌دار نظارت کامل در این حوزه هستند و با هرگونه تخلف برخورد می‌شود.

وی در خاتمه از نمایشگاه‌های دیگری که در مشهد در اسفندماه به همین منظور فعالیت خواهد کرد به نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش بهاره) از پانزدهم تا بیست و ششم اسفندماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد اشاره کرد.

انتهای پیام/2202/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول