اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه همدان مطرح کرد

عدم تخصیص اعتبار مانع پیشرفت یادمان عملیات کربلای 4

معاون هماهنگ‌کننده سپاه همدان با بیان اینکه بازسازی یادمان عملیات کربلای 4 برعهده همدان است، گفت: عدم پرداخت مبلغ وعده داده شده، مانع از پیشرفت در بازسازی این یادمان شده است.

عدم تخصیص اعتبار مانع پیشرفت یادمان عملیات کربلای 4

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، روح‌الله عروجی ظهر امروز در جمع خبرنگاران هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور را بیان ارزش‌های متعالی دفاع مقدس دانست و افزود: در سال 92 بیش از 23 هزار نفر از دانش‌آموزان دوم دبیرستان از قدمگاه رزمندگان در جنگ تحمیلی بازدید کردند.

وی با بیان اینکه با توجه به عدم تخصیص اعتبارات آموزش و پرورش در سال‌جاری 50 درصد کاهش اعزام دانش‌آموزی خواهیم داشت، گفت: تمام دانش‌آموزان اعزامی امسال 100 درصد از طرف سپاه اعزام می‌شوند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه همدان در خصوص کاروان‌های اعزامی از دانشگاه‌های استان گفت: این کاروان‌ها از طرف خود دانشگاه‌ها اعزام می‌شدند و امسال با توافقات صورت گرفته این کاروان‌ها به صورت منسجم از طریق سپاه اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه 4 هزار دانشجو امسال از همدان اعزام می‌شوند، گفت: این افراد از 20 مرکز آموزش عالی در سطح استان اقدام به نام‌نویسی کردند که در قالب گروه‌های دانشجویی اعزام خواهند شد.

عروجی از قرارگاه طراحی شده دانشجویی در جنوب کشور خبر داد و اعلام کرد: این قرارگاه از لحاظ تخصصی مورد بررسی قرار گرفته و از لحاظ کیفیت و غذایی سعی شده بهترین کیفیت را داشته باشد.

وی با بیان اینکه در هر سفری مقداری سختی وجود دارد بیان کرد: دانشجویان باید صبر بسیجی‌وار را در این سفر همراه خود داشته باشند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه همدان با بیان اینکه یادمان‌هایی که در غرب مورد بازدید قرار می‌گیرند از لحاظ امنیتی مورد تأیید هستند، گفت: در سفرهای غرب کشور تلاش شده مناطقی که به راه جاده‌ای نزدیک هستند و امنیت بیشتری دارند مورد بازدید قرار گیرند.

وی ادامه داد: بعضی از یادمان‌ها مثل طلاییه در تمام طول سال به دلیل مسائل جوی قابل بازدید نیستند و فقط در ایام عید بازگشایی می‌شوند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه همدان از کلاس‌های تخصصی برای رانندگان این اردوها خبر داد و گفت: قبل از سفر برای رانندگان کلاس توجیهی گذاشته می‌شود تا مورد تخلف مشاهده نشود.

وی با بیان اینکه در مناطق جنوبی، هر استان مسئولیت یک یادمان را برعهده گرفته، عنوان کرد: به علت حضور بسیاری از بسیجیان همدانی در عملیات کربلای 4، استان همدان مسئولیت این یادمان را برعهده گرفته است.

عروجی ادامه داد: در سال 90 اعتباری معادل 50 میلیون تومان برای این یادبود تخصیص داده شد که به دلیل عدم پرداخت این هزینه، استان همدان هیچ پیشرفتی در راستای بازسازی و عمران این یادبود انجام نداد.

وی با بیان اینکه این یادبود نیاز به هزینه بیشتر ندارد عنوان کرد: در نظر داشتیم سرویس بهداشتی و یک نمازخانه در کنار این بنا احداث کنیم تا رفاه بیشتری برای زائران ایجاد شود که در صورت پرداخت این هزینه سپاه این بنا را بازسازی می‌کند.

انتهای پیام/2499/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول