اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عنبرآباد اعلام کرد

مهلت 2 ماهه برای تحویل سلاح غیرمجاز در عنبرآباد

داادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد گفت: طرح جمع‌آوری سلاح غیرمجاز از امروز سوم اسفند ماه در این شهرستان آغاز شده و به مدت دو ماه ادامه دارد.

مهلت 2 ماهه برای تحویل سلاح غیرمجاز در عنبرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، یوسف صوغانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با همکاری اداره اطلاعات، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی شهرستان طرح جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز را آغاز کردیم.

وی گفت: سه مرحله برای اجرای این طرح برنامه‌ریزی شده است و در مرحله اول که به صورت کامل اجرا و حدود شش ماه طول کشید، تمام دارندگان سلاح‌های غیرمجاز به طور کامل در شهرستان عنبرآباد شناسایی و لیست آنها در دفتر دادستانی موجود است.

دادستان عنبرآباد بیان داشت: در مرحله بعد با استفاده از توان معتمدان محلی و ریش‌سفیدان با این اشخاص رایزنی می‌شود که سلاح‌های غیرمجاز خود را تحویل دهند و از معافیت قانونی برخوردار شوند.

صوغانی افزود: طرح جمع‌آوری سلاح که اشخاص از معافیت قانونی برخوردار می‌شوند از امروز سوم اسفند ماه آغاز و به مدت دو ماه افراد فرصت دارند که سلاح خود را تحویل دهند.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله سوم که بعد از پایان این دو ماه است، کسانی که سلاح‌های غیرمجاز خود را تحویل ندهند با شدت قاطع با آنها برخورد می‌شود.

انتهای پیام/80005/ح10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول