اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان:

رسیدگی به وضعیت محیط زیست اصفهان به دغدغه عمومی تبدیل شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رسیدگی به وضعیت محیط زیست و کاهش آلاینده‌های زیست محیطی اصفهان باید به عنوان یک دغدغه برای تمام افراد تبدیل شود.

رسیدگی به وضعیت محیط زیست اصفهان به دغدغه عمومی تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابوالفضل قربانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه کاهش آلاینده‌های زیست محیطی دغدغه تمام اساتید دانشگاهی اصفهان شده است، اظهار کرد: هفته گذشته نامه‌ای با امضای بیش از 300 نفر از استادان دانشگاه صنعتی و علوم پزشکی اصفهان به خانم ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در راستای رسیدگی به وضعیت زیست محیطی اصفهان ارسال شده است.

وی اضافه کرد: امیدواریم که مسئولان مربوطه به وضعیت آلاینده‌های اصفهان رسیدگی کنند و با اقدامات خود وضعیت محیط زیست اصفهان را ارتقا بدهند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر اینکه مسئولان نباید نسبت به این موضوع بی‌تفاوت باشند، تصریح کرد: اقدامات عملی باید برای بهبود وضعیت محیط زیست اصفهان اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه امروز رسیدگی به وضعیت محیط زیست دغدغه تمام اساتید دانشگاهی شده است، ادامه داد: رسیدگی به وضعیت محیط زیست و کاهش آلاینده‌های زیست محیطی اصفهان باید به عنوان یک دغدغه برای تمام افراد تبدیل شود.

قربانی با بیان اینکه برطرف شدن مشکلات آب، توزیع سوخت استاندارد و تأمین گاز مورد نیاز دو نیروگاه اصفهان مورد توجه تمام مسئولان قرار بگیرد، تأکید کرد: اهمیت حفظ محیط زیست و فرهنگ‌سازی در آن در کلاس‌های درسی دانشگاهیان باید مورد توجه قرار بگیرد و این موضوع باید به عنوان یکی از دروس دانشگاهی باشد.

وی با تأکید بر اینکه تلاش در راستای تغییر سبک زندگی نیز در راستای بهبود وضعیت محیط زیست باید مورد توجه قرار بگیرد، افزود: تغییر سبک زندگی با رویکرد مصرف کمتر، پاسداری و نگهبانی از منابع طبیعی، سبک معماری ایرانی ـ اسلامی در راستای بهبود وضعیت محیط زیست امری مهم و ضروری است.

انتهای پیام/63004/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول