اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

کارگران اساس تولید ملی هستند

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: کارگران در خط مقدم اقتصاد مقاومتی و پایه و اساس تولید ملی و خودکفایی کشور و نظام هستند.

کارگران اساس تولید ملی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباس مطهری ظهر امروز در نشست بصیرتی بسیج اداری و کارگری شاهرود در سخنانی با اشاره به راه صحیح حرکت اظهار داشت: اسلام راه مستقیم حرکت را بیان کرده و روحانیت، شهدا و ولایت فقیه در تصحیح این مسیر برای حرکت ما نقش ویژه و تأثیرگذاری ایفا کرده‌اند.

وی افزود: باید خدا را شاکر باشیم که انقلاب اسلامی ایران امروز ام‌القرای کشورهای اسلامی بوده و الگویی برای همه کشورها، برای رسیدن به استقلال و آزادی محسوب می‏شود.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: همه باید برای شکر این نعمت بزرگ، تمام کارها و برنامه‌های خود را برای رضای خدا انجام دهیم تا بتوانیم شکر این نعمت را به جای آوریم.

مطهری با تقدیر از فعالیت‌های بسیجیان در حفظ چرخه تولید داخلی کشور گفت: کارگران بسیجی در خط مقدم اقتصاد مقاومتی و پایه و اساس تولید ملی و خودکفایی کشور و نظام هستند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود خطاب به کارگران بیان کرد: شما باید با دقت و توجه و اهمیت دادن به صنعت و کار خود، چرخه تولید داخلی را رونق بخشید و با این تلاش در راستای خودکفایی داخلی و استحکام قدرت اقتصادی کشور تأثیرگذار باشید.

وی خاطر نشان کرد: بسیج نیز شجره طیبه انقلاب اسلامی است که بنیانگذار انقلاب، آن را برای حفاظت و حراست از انقلاب و با حضور آحاد مردم تشکیل داد و امروز نقش اثرگذاری در انقلاب دارد.

انتهای پیام/2249/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول