اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بناب:

پلیس با قاچاقچیان مواد محترقه به شدت برخورد می‌کند

فرمانده انتظامی بناب با قاطعیت از تردد قاچاقچیان و ورود مواد محترقه به شهرستان جلوگیری و با متخلفان به شدت برخورد می‌کند.

پلیس با قاچاقچیان مواد محترقه به شدت برخورد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، علی سلطانی‌وش ظهر امروز در جمع اصناف و مغازه‌داران این شهر اظهار کرد: با توجه به اثرات مخرب و جبران‌ناپذیر استفاده از مواد محترقه همواره بخش عمده‌ای از توان نیروی انتظامی صرف کنترل و رسیدگی به عوارض ناشی از آن می‌شود.

وی با بیان اینکه قاچاقچیان مواد محترقه پس از دپوی اینگونه کالاها آنها را به بازار عرضه کرده و زمینه را برای ایجاد ناامنی فراهم می‌کنند، افزود: پلیس از هم اکنون با قاطعیت از تردد قاچاقچیان و ورود مواد محترقه به شهرستان جلوگیری و با آنان به شدت برخورد می‌کند.

سلطانی‌وش اضافه کرد: فرماندهی انتظامی شهرستان بناب تلاش دارد تا با انجام اقدامات پلیسی محل‌های ورود، دپو، مسیرهای انتقال و عرضه مواد محترقه در سطح شهرستان را شناسایی و نسبت به پلمپ آن اقدام کند.

وی بر اقدامات اجرایی و بدون اغماض پلیس برای برخورد با قاچاقچیان و فروشندگان مواد محترقه، شناسایی محل‌های ساخت و تولید مواد محترقه دست ساز، پلمب این مکان‌ها، کنترل مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار در زمینه قاچاق و توزیع مواد محترقه دست‌ساز تاکید و تصریح کرد: آگاهی بخشی به خانواده‌ها از خطرات زیان‌بار انفجار مواد محترقه، مهم‌ترین راه مبارزه با این پدیده است.

سلطانی‌وش با اشاره به ماده‌های 618- 619 و 620 قانون مجازات اسلامی و قانون تشدید مجازات قاچاق سلاح و مهمات‌، واردکنندگان و توزیع‌کنندگان غیرمجاز و مصرف‌کنندگان اقلام انفجاری،آتش‌زا و مواد محترقه غیراستاندارد را قابل تعقیب کیفری دانست و تصریح کرد: متهمان علاوه بر جزای نقدی به 6 ماه تا 2 سال حبس نیز برابر قانون محکوم می‌شوند.

انتهای پیام/60001/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول