اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی:

مسکن مهر قوچان یکی از پروژه‌های با کیفیت استان است

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: مسکن مهر قوچان جزء پروژه‌های باکیفیت استان خراسان رضوی محسوب شده اما از نظر زمان‌بندی به دلیل سیل ابتدای پروژه و موضوعات دیگر به عقب افتاده است.

مسکن مهر قوچان یکی از پروژه‌های با کیفیت استان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، محمدرضا اخوان عبداللهیان ظهر امروز در حاشیه دیدار از پروژه مسکن مهر و تقاطع نشاط شهرستان قوچان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بخشی از پروژه‌های مسکن مهر که اجرا نشده و در مرحله اسکلت قرار دارد تبدیل به خودمالک و خرید پروژه شده تا تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به این مطلب که امیدواریم تا پایان شهریور 93 پروژه‌ها با کمک مردم، انبوه‌ساز و دستگاه‌های متولی جمع شود، تصریح کرد: مسکن مهر قوچان جزء پروژه‌های باکیفیت استان خراسان رضوی محسوب شده اما از نظر زمان‌بندی به دلیل سیل ابتدای پروژه و موضوعات دیگر به عقب افتاده است.

اخوان اضافه کرد: در مجموع 3580 واحد مسکن مهر قوچان حدود 2000 واحد در قالب مسکن خودمالک بوده که 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان این مطلب که امیدواریم 600 واحد مسکن مهر قوچان تا پایان شهریور 93 تحویل متقاضیان شود، بیان کرد: از یک هزار و 600 واحد باقی مانده در مسکن مهر قوچان یک هزار واحد آن به سمت واگذاری به مردم برای مدیریت پروژه و بخشی نیز با سیاست‌های جدید مسکن و شهرسازی به خرید پروژه اختصاص می‌یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی یادآور شد: قوچان در بخش راه روستایی با دارا بودن 96 درصد برخورداری از میانگین 91 درصدی استان بالاتر بوده و امیدواریم در نیمه اول سال 93 جشن برخورداری و توسعه راه‌های روستایی در این شهرستان برگزار شود.

وی با تاکید بر این مطلب که تقاطع نشاط قوچان نیاز به تامین مالی دارد، گفت: قرار شد تا مسکن 2 میلیارد تومان کمک مالی داشته و نماینده شهرستان نیز از طریق منابع دیگر و وزارتخانه با مابقی هزینه یعنی 3 میلیارد تومان را فراهم ساخته تا این پروژه تا پایان شهریور 93 آماده تحویل باشد.

انتهای پیام/2202/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول