اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان خبرداد

رفع مشکل پوشش آنتن‌دهی نقاط کور در لرستان

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان گفت: با راه‌اندازی 20 سایت جدید مشکل پوشش آنتن‌دهی نقاط کور در لرستان برطرف می‌شود.

رفع مشکل پوشش آنتن‌دهی نقاط کور در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مسیب قبادیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد به رفع مشکل نقاط کور محورهای مواصلاتی لرستان اشاره کرد و گفت: در این زمینه شرکت مخابرات لرستان در راستای توسعه پوشش تلفن همراه مسیرهای مواصلاتی استان 20 سایت جدید را امسال در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه عملیات عمرانی این سایت‌ها در تمام نقاط مذکور انجام شده، افزود: پس از تامین تجهیزات توسط شرکت ارتباطات سیار استان راه‌اندازی و وارد سرویس می‌شوند.

این مسئول یاد‌آور شد: برای رفع مشکل ترافیکی و نیز عدم پوشش در برخی از نقاط شهری، نصب و راه‌اندازی 45 سایت به اتمام رسیده که به زودی وارد سرویس می‌شوند.

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان با اشاره به مجهز شدن برخی روستاها به اینترنت پرسرعت گفت: به منظور توسعه خدمات اینترنت 230 روستای بالای 70خانوار لرستان در فاز اول از ابتدای سال 93 از خدمات اینترنت پر سرعت بهره‌مند می‌شوند.

قبادیان اضافه کرد: این پروژه‌ها طراحی شده و  در سال آینده اجرایی می‌شوند و هم‌اکنون در حال نهایی شدن لیست مربوطه با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هستیم که بر اساس توافق صورت گرفته از محل اعتبارات USO وزارت ICT تامین اعتبار می‌شود.

وی اضافه کرد: این خدمات در سال آینده اجرایی شده و در حال حاضر این طرح در حال نهایی شدن روستاهای هدف با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر 451 هزار و 920 مشترک تلفن ثابت، 104 هزار و 507 شماره تلفن روستایی و یک میلیون و 237 هزار و 899 مشترک تلفن همراه در لرستان وجود دارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات لرستان با بیان اینکه ضریب نفوذ تلفن همراه در لرستان 70 و تلفن ثابت 25,55 است، اضافه کرد: بیش از 2 هزار و 375 روستای لرستان دارای ارتباط تلفن همراه است.

انتهای پیام/2304/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول