اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی:

برگزاری مجامع هیئت‌های ورزشی خراسان در دستور کار قرار دارد

معاون ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی گفت: برگزاری مجامع هیئت‌های ورزشی در دستور کار قرار دارد.

برگزاری مجامع هیئت‌های ورزشی خراسان در دستور کار قرار دارد

خسرو منعمی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار ورزشی فارس در رابطه با رد صلاحیت رئیس سابق هیئت سوارکاری استان برای انتخابات آتی این هیئت اظهار کرد: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی کتباً به نامبرده دلیل رد صلاحیتش را ابلاغ کرده است و طبق دستور وزارتخانه افراد باشگاه‏دار نمی‎توانند کاندیدای ریاست هیئت سوارکاری شوند.

وی افزود: دلایل رد صلاحیت به حمید نیکویی اعلام شده است و نامبرده اگر اعتراضی دارد باید از طریق بازرسی وزارتخانه پیگیر ادعای خود باشد؛ از نظر اداره‌کل ورزش و جوانان استان، نیکویی باشگاه‌دار است.

منعمی در خصوص اختلاف اداره‌کل با فدراسیون شطرنج تصریح کرد: رئیس فدراسیون حرف غیرقانونی می‎زند، ما در موعد مقرر طبق وظیفه قانونی آگهی ثبت‌نام کاندیداها را درج کرده‎ایم اما یکی از کاندیداها به موقع برای ثبت‌نام نیامده است و حق شرکت در انتخابات را ندارد، اگر بخواهیم او را در انتخابات کاندیدا کنیم حق سایر افراد از بین می‌رود.

معاون ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در رابطه با  صحبت‎های رئیس فدراسیون شطرنج در برنامه ورزش خراسان خاطرنشان کرد: وی در این برنامه یکطرفه صحبت کرد و به من هم فرصت پاسخگویی ندادند؛ برگزاری مجامع فدراسیون‎ها وظیفه معاونت ورزشی وزارت ورزش است و برگزاری مجامع هیئت‎های استانی نیز بر عهده معاونان ورزشی ادارات‌کل قرار دارد اگر من مسئول برگزاری مجامع نیستم پس چه کسی باید مجمع را برگزار کند؛ رئیس فدراسیون قرائت خودش از قانون را دارد که اشتباه است.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول