اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جدید خرم‌آباد در گفت‌وگو با فارس:

ویژه برنامه حدیث غریب در ایام نوروز در خرم‌آباد اجرا می‌شود

شهردار جدید خرم‌آباد گفت: با توجه به اینکه ایام نوروز امسال با ایام فاطمیه تقارن پیدا کرده، یکی از برنامه‌های شهرداری خرم‌آباد اجرای ویژه برنامه حدیث غریب در این شهرستان است.

ویژه برنامه حدیث غریب در ایام نوروز در خرم‌آباد اجرا می‌شود

محمد مهرابی صبح امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه خود که با حضور استاندار لرستان برگزار شد، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در خرم‌آباد به بخشی از برنامه‌های خود اشاره کرد و گفت: برنامه‌های خود را در سه فاز کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت به صورت هماهنگ از امروز آغاز می‌کنم.

شهردار جدید خرم‌آباد اظهار کرد: با توجه به اینکه ایام نوروز امسال با ایام فاطمیه تقارن پیدا کرده، یکی از برنامه‌های شهرداری خرم‌آباد اجرای ویژه برنامه حدیث غریب در این شهرستان است.

مهرابی افزود: اجرای برنامه حدیث غریب متمایز از سنوات گذشته است، زیرا ایام نوروز امسال همانند ایام فاطمیه است و در این زمینه گروه های خاصی برای اجرای این برنامه دعوت شده‌اند.

*بدهی 14 میلیارد تومانی شهرداری خرم‌آباد به پیمانکاران

شهردار جدید خرم‌آباد اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر بدهی شهرداری خرم‌آباد به پیمانکاران 14 میلیارد تومان است که باید یک روند مطلوب، منطقی و عادلانه برای پرداخت طلب پیمانکاران در نظر گرفته شود.

وی اظهار کرد: بر اساس اولویت و سابقه بیشتر طلب پیمانکاران پرداخت می‌شود.

این مسئول یادآور شد: اگر طلب پیمانکاران به موقع پرداخت شود، شاهد پیشرفت‌های خوبی در سطح شهرستان خرم‌آباد هستیم.

مهرابی از پرداخت طلب پیمانکاران به صورت آشنابازی در این شهرداری انتقاد کرد و گفت: باید به دور از پارتی بازی طی یک برنامه‌ زمانبندی شده توسط شهرداری طلب پیمانکاران پرداخت شود.

اعضای جدید شورای شهرستان خرم‌آباد با گذشت شش ماه از فعالیت خود و بیش از 20 جلسه سرانجام رای مثبت برای سکان شهرداری این شهر را به محمد مهرابی رئیس شورای اسلامی خرم‌آباد دادند.

محمد مهرابی امروز رسماً به عنوان شهردار جدید خرم‌آباد با حکم وزیر کشور معرفی شد.

براساس این گزارش مراسم  تودیع و معارفه شهردار خرم‌آباد صبح امروز با حضور استاندار لرستان، اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، مدیران شهرداری و ....در استانداری خرم‌آباد برگزار شد.

لازم به ذکر است، پیش از این هرمز نصیری 18 ماه مسئولیت شهرداری خرم‌آباد و یحیی عیدی بیرانوند سه ماه مسئولیت سرپرستی شهرداری خرم‌آباد را بر عهده داشته‌اند.

انتهای پیام/2304/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول