اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

عدم نتیجه‌گیری مس رفسنجان و نگرانی هواداران

عدم نتیجه‌گیری‌های خوب تیم فوتبال مس رفسنجان و روند تساوی‌های این تیم موجب نگرانی هواداران آن شده است.

عدم نتیجه‌گیری مس رفسنجان و نگرانی هواداران

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان در گروه ب لیگ یک فوتبال دسته اول کشور بازی می‌کند و از 19 بازی انجام شده، چهار برد، پنج باخت و 10 تساوی در کارنامه خود دارد.

این تیم با 18 گل زده و 17 گل خورده با تفاضل گل مثبت یک و 22 امتیاز رده هشتم جدول رده‌بندی گروه ب را به خود اختصاص داده است.

با نگاه به نتایج تیم می‌شود، فهمید که روند تساوی‌های تیم صنعت مس رفسنجان ادامه داشته و باخت‌های این تیم هم نسبت به بازی‌های انجام شده چندان به چشم نمی‌آید.

اما هواداران تیم صنعت مس رفسنجان که تعدادشان بسیار زیاد است و همه بازی‌هایی را که تیم میزبان است، تماشا می‌کنند و حتی بازی‌های خارج از خانه را هم برای تشویق به شهرهای دیگر می‌روند از این روند نتیجه‌گیری راضی نیستند و دنبال راه چاره‌ای از سوی مسئولان و کسب نتیجه بهتر برای راه‌یافتن به مراحل بالاتر هستند.

با کم‌دقتی و یا بدشانسی توپ‌ها به گل نمی‌رود

علی زینلی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: تیم مس تیم خوبی است، اما موقعیت‌ها را به گل تبدیل نمی‌کند، همه تیم خوب بازی کرده و موقعیت‌سازی می‌کنند و به راحتی به دروازه حریف نزدیک می‌شوند، اما یا کم‌دقتی و یا بدشانسی چاشنی کار می‌شود و توپ به گل نمی‌رود.

وی تصریح کرد: با نگاه به جدول رده‌بندی گروه ب می‌بینیم که تیم اول جدول چهار باخت دارد و تیم مس پنج باخت و این نشان می‌دهد که بازی مس خوب بوده،  اما کم‌شانس هستیم.

این مسئول هزینه تیم مس را در بین 26 تیم گروه در رده 15 عنوان کرد و گفت: بودجه تیم محدود است.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان بیان داشت: مردم همیشه تیم مس که در حقیقت تیم خودشان است را حمایت کرده‌اند و حق دارند، نگران باشند، امیدواریم بتوانیم نقاط ضعف تیم را رفع کنیم و نتیجه‌های بهتری بگیریم.

وی خاطر نشان کرد: تماشاگران مس بعد از هر بازی حتی اگر تیم نتیجه ضعیفی هم بگیرد، تیم را تشویق می‌کنند و سپس می‌روند، زیرا می‌بینند، بازی تیم خوب بوده است.

زینلی افزود: پنج بازی دیگر در پیش داریم که امیدواریم با بازی خوب و نتیجه‌گیری خوب جزو دو تیم اول گروه باشیم که تیم اول مستقیم به لیگ برتر راه پیدا می‌کند و تیم دوم به مرحله پلی‌آف می‌رود.

به گزارش فارس، فردا در هفته بیست و یکم این رقابت‌ها مس رفسنجان میزبان تیم پاس است.

انتهای پیام/80016/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول