اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سبک کیک‌بوکسینگ سوپر کنتاکت گیلان خبر داد

واگذاری امتیاز نمایندگی سبک کیک‌بوکسینگ به شهرستان‌های گیلان

مسئول سبک کیک‌بوکسینگ سوپر کنتاکت گیلان از واگذاری امتیاز نمایندگی به شهرستان‌های استان خبر داد.

واگذاری امتیاز نمایندگی سبک کیک‌بوکسینگ به شهرستان‌های گیلان

عباس حسن‌نژاد در حاشیه برگزاری استاژ فنی سبک کیک‌بوکسینگ سوپر کنتاکت گیلان در سالن جهان پهلوان تختی صومعه‌سرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس هدف از برگزاری این استاژ یک‌روزه را ارتقای سطح کمی و کیفی ورزشکاران سبک مذکور عنوان کرد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای ورزشکاران صومعه‌سرا گفت: 80 درصد شرکت‌کنندگان در این استاژ توانسته‌اند آزمون ارتقای کمربند را با موفقیت پشت سر بگذارند و احکام خود را دریافت کنند.

مسئول سبک کیک‌بوکسینگ سوپر کنتاکت گیلان افزود: با انجام رایزنی‌‌های فراوان با ریاست سبک کیک‌بوکسینگ کشور مجوز مستقل سبک کیک‌بوکسینگ سوپر کنتاکت گیلان اخذ شد.

وی درباره استقبال نکردن خانواده‌های نونهالان صومعه‌سرا از رشته‌های رزمی رینگی تصریح کرد: گرایش نونهالان گیلان برخلاف دیگر استان‌های کشور به رشته‌های رزمی به‌ویژه رشته‌های رینگی کمتر است و این امر موجب شده تا بیشتر برنامه‌های این سبک برای نوجوانان و جوانان اختصاص یابد.

حسن‌نژاد ادامه داد: از این پس دیگر شهرستان‌های گیلان بابت گرفتن مجوز مسابقات باید به صومعه‌سرا مراجعه کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های آینده خود به عنوان مسئول سبک کیک‌بوکسینگ سوپر کنتاکت گیلان خاطرنشان کرد: گام‌های بعدی رفتن به شهرستان‌های استان بابت امتیاز دادن نمایندگی به علاقمندان این سبک و رشته رزمی است.

این مسئول، تعداد شرکت‌کنندگان در نخستین استاژ سبک‌ کیک‌بوکسینگ سوپر کنتاکت گیلان را 68 نفر عنوان کرد و یادآور شد: این افراد در یک روز زیر نظر مدرس فدراسیون از لحاظ کمی و کیفی آموزش می‌بینند.

انتهای پیام/2300/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول