اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه خلیل‌آباد خبر داد

اجرای طرح مودت با هدف عمران و آبادانی اماکن متبرکه

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خلیل‌آباد از اجرای طرح مودت با هدف عمران و آبادانی بقاع متبرکه خبر داد.

اجرای طرح مودت با هدف عمران و آبادانی اماکن متبرکه

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل آباد، علیرضا سبحانی صبح امروز در نشست هیئت امنای طرح مودت در دو روستای جابوز و شوراب که با حضور فرماندار خلیل‌آباد و مسئولان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: طرح مودت توسط هیئت امنای بقاع متبرکه با دعوت از خیران و مسئولان این شهرستان به منظور شناساندن و معرفی امامزادگان، اهداف، تأمین نیازهای مادی و معنوی، همکاری و مشارکت، ایجاد منابع مالی جدید برای عمران و آبادانی بقاع، رشد و تسریع در ساخت و ساز و توسعه بقاع متبرکه و جمع‌آوری نذورات برگزار شده است.

وی با اشاره به هجمه‌ فرهنگی و توطئه‌های دشمنان برای مقابله با مبانی اعتقادی و دینی افزود: امروز دشمن از طریق جنگ نرم وارد عرصه‌ مبارزه با ارزش‌های دینی و اسلامی شده است؛ بنابراین با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که بقاع متبرکه به قطب فرهنگی تبدیل شود باید در جهت گرایش جوانان به مسائل دینی از طریق اماکن مذهبی و متبرکه گام برداریم.

بنابراین گزارش، در این مراسم مبلغ 100 میلیون ریال برای توسعه و عمران زیارتگاه بی‌بی حور و بی‌بی نور در روستای جابوز و 140 میلیون ریال جهت توسعه و عمران امامزاده هادی شوراب جمع‌آوری شد.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول