اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران:

مدیریت بحران در مازندران باید فعالیت دائمی داشته باشد

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران گفت: مدیریت بحران در مازندران باید فعالیت دائمی داشته باشد.

مدیریت بحران در مازندران باید فعالیت دائمی داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تورج نائیج‌پور صبح امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های مهندسان مازندران که به مناسبت روز مهندس برپا شد، اظهار داشت: قانون نظام مهندسی در مجلس تصویب شد که بخش سطحی این قانون تصویب شد و بخش مهم این قانون نیاز به تصویب دارد.

وی تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی به مهندسان ساختمان ماموریت داد که با برقراری تعامل با نمایندگان مجلس نسبت به کلیات این قانون در مجلس اقدام شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در ادامه با اشاره به بحران برف در غرب استان مازندران خاطر نشان کرد: نظام مهندسی ساختمان مازندران هزینه برگزاری روز مهندس در مازندران را به بهسازی مناطق برف‌زده استان مازندران قرار داد.

وی با اشاره به علاقه‌مندی مردم به مهندسان گفت: با توجه به تخصیص اعتبار روز مهندس به مردم بحران زده غرب استان مازندران ولی بسیاری از کانون‌ها و مردم به صورت خودجوش اقدام به برگزاری مراسم روز مهندس در سطح استان مازندران می‌کنند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در ادامه خواستار توسعه فعالیت‌های صنفی در کشور شد و گفت: دولت در حال حاضر سه میلیون کارمند دارد که اداره کردن این کارمندان نیز کار سختی است و برای برون رفت از این مشکل باید اصناف ما در کشور به جایگاه واقعی خودشان برسند.

وی اضافه کرد: قوانین و مقررات ما ملی و دولتی است و باید به سمت سوی خصوصی‌سازی در کشور پیش برویم.

نائیج‌پور در ادامه از راه‌اندازی جمعیت داوطلبی در نظام مهندسی ساختمان مازندران در مواقع بحران خبر داد و گفت: این اقدام برای کمک به جمعیت هلال احمر در زمان بحران انجام می‌شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران بیان داشت: نظام مهندسی ساختمان مازندران 24 هزار عضو دارد که 10 هزار عضو این سازمان زیر 30 سال هستند و می‌توانند در زمان بحران کمک کار خوبی برای هلال احمر و مردم بحران‌زده باشند.

این مسئول در ادامه خواستار فعالیت ستاد بحران در مازندران شد و گفت: در برف اخیر غرب استان مازندران بیماران در بیمارستان‌ها آسیب دیدند که برای جلوگیری از این امور باید مدیریت بحران در استان به طور دائم فعال باشد.

نائیج‌پور با اشاره به حساسیت کار سازمان نظام مهندسی ساختمان گفت: هدف ما توسعه فضای مناسب است و کسی از دور زدن نظام مهندسی نفع نمی‌برد.

وی اضافه کرد: در برف اخیر پروژه‌هایی که با نظارت نظام مهندسی ساختمان مازندران ساخته شده بودند کمتر آسیب دیدند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران گفت: در بحران برف ساختمان‌هایی که با نظر سازمان نظام مهندسی ساختمان احداث شده بودند و آسیب دیدند در پوشش بیمه قرار داشتند و هزینه برای دولت ایجاد نکرد.

انتهای پیام/86004/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول