اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال خراسان‌جنوبی خبر داد

طبس بر سکوی قهرمانی مسابقات فوتسال اداره‌های راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی

رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی از برگزاری مسابقات فوتسال اداره‌های راه و شهرسازی شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: در این مسابقات 11 تیم در 58 بازی انجام شده به مدت 2 ماه به مصاف هم رفتند که فوتسال طبس رتبه نخست را کسب کرد.

طبس بر سکوی قهرمانی مسابقات فوتسال اداره‌های راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی

علی برات‌زاده امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: مسابقات فوتسال اداره‌های راه و شهرسازی شهرستان‌های خراسان جنوبی قهرمانش را شناخت.

وی اذعان کرد: در این مسابقات 11 تیم در 2 گروه شش و پنج تیمی از اداره‌های راه و شهرسازی شهرستان‌های خراسان جنوبی در سالن ورزشی راهداری بیرجند به صورت رفت و برگشت با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی اذعان داشت: در مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال اداره‌های راه و شهر سازی شهرستان‌های استان در مدت 2 ماه 58 بار تیم‌های حاضر در مقابل هم صف‌آرائی کردند که از هر گروه 2 تیم به مرحله پایانی راه پیدا کردند.

برات‌زاده تصریح کرد: در بازی رده‌بندی مسابقات فوتسال اداره‌های راه و شهرسازی خراسان جنوبی تیم شهرستان سربیشه به مصاف اداره راه و شهرسازی بیرجند رفت که موفق شد حریف را با نتیجه 3 بر 2 از دور مسابقات خارج سازد و در جایگاه سوم قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برای کسب قهرمانی دو تیم اداره راه و شهرسازی طبس و سرایان به رقابت پرداختند که تیم فوتسال طبس با نتیجه چهار بر سه از سد حریف گذشت و بر سکوی نخست این دوره از مسابقات ایستاد.

این مسئول یادآور شد: تیم سرایان نایب قهرمانی مسابقات فوتسال اداره‌های راه و شهرسازی شهرستان‌های خراسان‌جنوبی را از آن خود کرد و کاپ اخلاق این دوره از مسابقات را به خانه برد.

انتهای پیام/69014/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول