اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

سپاه امام صادق(ع) عنوان برتر جشنواره امام علی(ع) در بخش دانش و پژوهش را کسب کرد

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از کسب عنوان برتر این سپاه در بخش دانش و پژوهش جشنواره امام علی(ع) در سطح کشور خبر داد.

سپاه امام صادق(ع) عنوان برتر جشنواره امام علی(ع) در بخش دانش و پژوهش را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فتح‌الله جمیری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به این موفقیت سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار داشت: این موفقیت حاصل تلاش و پشتکار عزیزان ما در سپاه بوده که منجر به کسب موفقیت در سطح کشور شد. وی بیان کرد: جشنواره امام علی(ع) از جشنواره‌های مهم در سطح سپاه است و موفقیت سپاه بوشهر دراین جشنواره نشان از ظرفیت‌های بالای علمی و تحقیقاتی نیروهای سپاه در استان بوشهر است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: برابر بررسی‌های صورت گرفته و ارزیابی کمیته علمی و هیئت داوران سپاه کل، سپاه امام صادق(ع) به عنوان سپاه برتر در جشنواره امام علی (ع) در حوزه دانش و پژوهش برگزیده شد.

جمیری با بیان اینکه این جشنواره با هدف تجلیل از برترین‌های سپاه‌های استانی در حوزه دانش و پژوهش برای نخستین‌بار در سال جاری صورت گرفت، ابراز امیدواری کرد: برگزاری این جشنواره به صورت سالیانه زمینه ارتقاء سطح علمی و دانش و پژوهشی مجموعه سپاه را فراهم کند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) با ابراز خرسندی از مجموعه دانش و پژوهش سپاه استان بیان داشت: سپاه امام صادق(ع) با داشتن ظرفیت‌های بالا و نیروی جوان متخصص و کارآمد آینده درخشانی را در میان سپاه‌های استانی رقم خواهد زد.

وی به ماموریت‌های معاونت دانش و پژوهش در سپاه اشاره کرد و افزود: تشکیل این معاونت در سپاه بدین منظور بوده تا دانش ضمنی را به دانش صریح تبدیل کند یعنی دانش تجربی سپاه را اخذ کرده و تبدیل به دانشی قابل انتقال به نسل‌های آینده کند.

انتهای پیام/66006/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول