اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرج:

رسانه‌ها ضرورت اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را برای مردم تشریح کنند

فرماندار ویژه شهرستان کرج از رسانه‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان خواست تا ضرورت اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را برای مردم تشریح کنند.

رسانه‌ها ضرورت اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را برای مردم تشریح کنند

محمدتقی ایرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به قوانین مربوطه و تأکید دولت و مجلس مبنی بر اجرای صحیح، دقیق و مطلوب قانون هدفمندی یارانه‌ها، اجرای فاز دوم این قانون در دستور کار دولت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: هدفمندی‌ یارانه به دلیل اینکه به طور مستقیم در اقتصاد کشور و معیشت مردم اثر دارد، لذا باید با احتیاط و حساسیت ویژه در اجرا همراه باشد.

* زمان اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها نزدیک است

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان کرج با اشاره به مباحث مطرح شده درباره فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در زمان بررسی لایحه بودجه سال 93 کل کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای این مرحله نزدیک است و با توجه به اثراتی که در اقتصاد دارد، باید مردم از ضروریت و لزوم اجرای این قانون به طور کامل مطلع باشند.

ایرانی افزود: بنابراین لازم است که اصحاب رسانه و خبرنگاران در شهرستان کرج روی این موضوع تامل ویژه داشته و با اخذ نظرات کارشناسان، دانشگاهیان، افراد مطلع به قوانین و حوزه اقتصاد و مسئولان مربوطه، اطلاع‌رسانی لازم را در این زمینه به مردم داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان به ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط نیز باید این آمادگی را داشته باشند که همزمان با اعلام رسمی آغاز فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها، این مرحله به شکل مطلوب و صحیحی در شهرستان کرج اجرا شود.

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج افزود: کار کارشناسی لازم در این زمینه در بخش‌های مختلف دولت با همراهی دستگاه‌های دیگر انجام شده و به طور قطع اجرای دقیق و صحیح مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها دستاوردهای اقتصادی بسیار خوبی برای مردم و کشور به همراه دارد.

انتهای پیام/2302/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول