اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 11 ماه گذشته انجام شد

توقیف بیش از 16 میلیون و 700 هزار نخ سیگار قاچاق در البرز

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: طی 11 ماه گذشته بیش از 16 میلیون و 700 هزار نخ سیگار قاچاق در این استان کشف و توقیف شد.

توقیف بیش از 16 میلیون و 700 هزار نخ سیگار قاچاق در البرز

سیامک آقایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: برخورد و مقابله با قاچاق کالا در استان البرز یکی از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت در این استان است.

وی تصریح کرد: در این حوزه برنامه‌ریزی و تلاش‌های بسیاری صورت گرفته و بازرسان این اداره به طور مرتب و شبانه‌روزی بر بازار نظارت ویژه دارند.

این مسئول با تاکید بر اینکه قاچاق کالا آسیب‌های جبران‌ناپذیری به اقتصاد و تولید کشور وارد می‌سازد، گفت: از این رو باید دستگاه‌های نظارتی و اجرایی و همچنین خود مردم همراهی لازم را برای برخورد با کسانی که به دنبال آسیب ‌رساندن به اقتصاد و تولید کشور هستند، داشته باشند.

آقایی متذکر شد: در این میان برخورد با کالاهای قاچاقی که در کنار آسیب‌های اقتصادی، مضرات اجتماعی و فرهنگی نیز دارند، با جدیت بیشتری در استان البرز پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: در این رابطه از ابتدای سال تا پایان بهمن‌ ماه، یعنی طی 11 ماه در مجموع 835 هزار و 500 بسته سیگار قاچاق کشف و ضبط شده است.

وی افزود: بنابراین طی این مدت بیش از 16 میلیون و 700 هزار نخ سیگار که به صورت غیرقانونی و بدون طی کردن مراحل قانونی وارد کشور شده،‌ در استان البرز توقیف شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز بیان داشت: سیگارهای قاچاق فوق پس از طی شدن مراحل قانونی و اطلاع به مراجع انتظامی و قضایی، تحویل مرکز برنامه‌ریزی دخانیات کشور شده است.

آقایی تاکید کرد: برای سال آینده نیز برنامه‌های ویژه برای برخورد با کالاهای قاچاق و واحدهای عرضه کننده این کالاها طراحی شده و به طور قطع این برنامه‌ها با جدیت بیشتری اجرا می‌شود.

انتهای پیام/2302/ح20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول