اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 270 ورزشکار

مسابقات ووشوی قهرمانی کشور در کلاچای برگزار شد

هفدهمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی کشور با حضور 270 ورزشکار در ورزشگاه شهدای کلاچای رودسر برگزار شد.

مسابقات ووشوی قهرمانی کشور در کلاچای برگزار شد

مسئول برگزاری مسابقات ووشوی کشور امروز در مراسم اختتامیه مسابقات مذکور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودسر اظهار کرد: هفدهمین دوره مسابقات ووشوی کشوری در سبک شائولین موسوم به مسابقات کمربند طلایی است با حضور 270 ورزشکار از 22 استان کشور برگزار شد.

اسماعیل هادی‌پور با بیان اینکه این مسابقات یک‌روزه در سالن شهدای کلاچای برگزار شد، افزود: رقابت‌ها در 8 وزن جوانان، 12 وزن نوجوانان و 11 وزن بزرگسالان به صورت تک حذفی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه دور قبل این رقابت‌ها در «محمدشهر» استان البرز برگزار شده بود، تصریح کرد: این مسابقات زیر نظر فدراسیون ووشوی کشور با همکاری هیئت ووشوی رودسر، شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچای، بخشداری و اداره ورزش و جوانان انجام شد.

به گفته هادی‌پور، این مسابقات در سه راند دو دقیقه‌ای برگزار شد که برنده دو راند، برنده مسابقه شد.

وی نتیجه مسابقه در بخش جوانان را در وزن 48- کیلوگرم فرید شهابی از اردبیل، 52- کیلوگرم محمدامین سفیری از آذربایجان غربی، 56- کیلوگرم ابراهیم نورزهی از کرمان، 60- کیلوگرم سید جعفر خامسی از مازندران، 65- کیلوگرم افشین حسن‌زاده از قزوین، 70- کیلوگرم یوسف صبری از اردبیل، 75- کیلوگرم حامد محمدی از کردستان، 80- کیلوگرم افشین سلیمی از اردبیل عنوان کرد.

به گفته این مسئول، در بخش نوجوانان اوزان 28- کیلوگرم احمدرضا بای از گلستان، 31- کیلوگرم علیرضا خالدیان از کردستان، 34- کیلوگرم محمد بیگدلی از زنجان شرکت داشتند.

وی ادامه داد: نوجوانان اوزان 37- کیلوگرم وحید شکران از یزد، 40- کیلوگرم محمدحسین سنایی از مازندران، 43- کیلوگرم امیر سوخته‌سرایی از گلستان در مسابقات مذکور رقابت کردند.

هادی‌پور افزود: نوجوانان اوزان 46- کیلوگرم مسلم غلامی از کرمان ، 49- کیلوگرم محمد سنایی از مازندران ، 52- کیلوگرم سامان حاجی زاده از گیلان، 56- کیلوگرم امیرحسین حقیقت از اردبیل، 60- کیلوگرم رضا بحری از مازندران ، 65- کیلوگرم ابوالفضل ذوالقدر از زنجان در مسابقات مذکور حضور داشتند.

وی ورزشکاران بخش بزرگسال را 52- کیلوگرم معین حاجی‌زاده از کرمان، 56- کیلوگرم عقیل جاهد از اردبیل، 60- کیلوگرم طاهر عبادی از اردبیل و 65- کیلوگرم یونس سالاریان از مازندران عنوان کرد.

 این مسئول، دیگر ورزشکاران بزرگسال را در اوزان 70- کیلوگرم فرزاد قاسمی از اردبیل، 75- کیلوگرم حسین یلا از مازندران و 80- کیلوگرم سعید رستمی از اردبیل معرفی کرد.

وی یادآور شد: بزرگسالان اوزان 85- کیلوگرم مجید عباسی از زنجان ، 90- کیلوگرم شهرام عظیمی‌راد از مازندران و 90+ کیلوگرم حسین درویشی‌نژاد از مازندران در مسابقات مذکور با هم رقابت کردند.

هادی‌پور خاطرنشان کرد: به نفرات نخست این مسابقات کمربند طلایی اهدا شد.

انتهای پیام/2300/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول