اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی دماوند خبر داد

برپایی بازار فروش فوق‌العاده ویژه عید نوروز در دماوند

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان دماوند از برپایی بازار فروش فوق‌العاده ویژه عید نوروز در دماوند به همت این مجمع خبر داد.

برپایی بازار فروش فوق‌العاده ویژه عید نوروز در دماوند

علی‏رضا خواجه‌ای امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران بیان کرد: امسال در کنار برپایی نمایشگاه بهاره، بازار فروش فوق‌العاده را در شهرستان دماوند داریم.

وی تصریح کرد: 100 تا 200 فروشگاه با اعلام آمادگی قبلی و تأیید از سوی ما، با نصب پلاکارد به ارائه کالا با قیمت مناسب می‌پردازند.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان دماوند از تشدید فعالیت ناظران و بازرسان در نمایشگاه بهاره و بازار شهرستان دماوند در ایام شب عید خبر داد.

وی گفت: سه تیم از بازرسان در شیفت صبح تا زمانی که شهروندی در بازار باشد و دو تیم در شیفت بعد از ظهر تا ساعتی از شب که بازار فعال باشد، به بازرسی و نظارت بر بازار مشغول هستند.

خواجه‌ای همچنین به حضور بازرسان در ایام تعطیلات نوروزی تا پایان آن اشاره و بیان کرد: نظارت در ایام تعطیلات نوروز علاوه بر تامین رفاه حال شهروندان، با توجه به قرار گرفتن شهرستان بر سر دو مسیر مواصلاتی هراز و فیروزکوه و ویژه مسافران نوروزی این دو مسیر در نظر گرفته شده است.

وی تأکید کرد: در ایام تعطیلات نوروزی همچنین اصناف مهم و خدمات‌رسان مانند آژانس‌های مسافرتی، تعویض روغنی‌ها و آپاراتی‌ها، تعمیرکاران، سوپرمارکت‌‌ها، میوه و تره‌بار فروشی‌ها، نانوایی‌ها و ... شیفت‏‌بندی شده‌اند تا شهروندان و مسافران در ایام نوروز با مشکلی روبه‌‏رو نشوند.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان دماوند از احتمال برپایی ایستگاه تعویض روغنی، تنظیم باد و پنچرگیری با دستمزد رایگان در ابتدای ورودی شهر با مشارکت شهرداری خبر داد.

خواجه‌‏ای بیان کرد: در صورتی که موفق به برپایی این ایستگاه شویم، علاوه بر ارائه خدمات به هم‏وطنان و مسافران، با خوش‌آمدگویی به آنان چهره خوبی از شهرستان دماوند نشان می‌دهیم.

انتهای پیام/2568/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول