اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار/ رئیس فدراسیون ورزش‏های زورخانه‏ای و پهلوانی:

رئیس‏جمهور بازوبند پهلوان سال 92 ایران را به «احمد میرزاپور» اهدا می‏کند

رئیس فدراسیون ورزش‏های زورخانه‏ای و پهلوانی جمهوری اسلامی ایران گفت: رئیس‏جمهور بازوبند پهلوان سال 92 ایران را به «احمد میرزاپور» از خراسان رضوی اهدا می‏کند.

رئیس‏جمهور بازوبند پهلوان سال 92 ایران را به «احمد میرزاپور» اهدا می‏کند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، فرهاد طلوع‏کیان در مراسم اختتامیه رقابت‏های کشتی پهلوانی ایران که با حضور معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران و استاندار سمنان برگزار شد، از «احمد میرزاپور» به عنوان پهلوان سال 92 ایران تجلیل کرد.

وی گفت: فدراسیون ورزش‏های زورخانه‏ای و پهلوانی جمهوری اسلامی ایران به دنبال برگزاری رقابت‏هایی اثربخش و باکیفیت فنی بالاست که خوشبختانه در سمنان به این هدف دست یافت.

رئیس فدراسیون ورزش‏های زورخانه‏ای و پهلوانی جمهوری اسلامی ایران گفت: میرزاپور که از خراسان رضوی در رقابت‏های کشتی پهلوانی ایران شرکت کرده بود، در رقابت پایانی توانست حریف خود را شکست دهد و پهلوان سال 92 کشور لقب بگیرد و از این رو، بازوبند پهلوانی وی در روزهای آینده به او اهدا خواهد شد.

طلوع‏کیان بیان کرد: برای اهدای بازوبند پهلوان ایران، باید مراحل اداری لازم طی شود و سپس پهلوان کشتی ایران به این بازوبند دست یابد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‏ریزی‏های صورت گرفته، مقرر شده است تا بازوبند پهلوانی میرزاپور در روزهای آینده توسط شخص رئیس جمهوری به وی داده شود.

رئیس فدراسیون ورزش‏های زورخانه‏ای و پهلوانی جمهوری اسلامی ایران افزود: آیین ویژه‏ای نیز در همین زمینه برگزار می‏شود که دکتر حسن روحانی، رئیس‏جمهور کشورمان نیز در آن شرکت می‏کند.

طلوع‏کیان گفت: امروز باید دست همه دلسوزان و دست‏اندرکاران رشته باستانی کشتی پهلوانی را به گرمی فشرد که تا امروز این رشته مهیج را زنده نگه داشته‏اند.

وی تصریح کرد: در راستای رشد و اعتلای ورزش دیرینه کشتی پهلوانی همه باید به تأسی از حضرت امیرالمؤمنین (ع) با انگیزه و اخلاص کار کنند تا این رشته ورزشی روز به روز بیشتر مورد استقبال قرار گیرد.

سالن انقلاب اسلامی سمنان در طی دو روز گذشته شاهد کشتی‏های مهیج و زیبایی بود که در نهایت، تیم خراسان رضوی در آن قهرمان شد.

به گفته رئیس هیئت کشتی پهلوانی و ورزش‏های زورخانه‏ای استان سمنان، رقابت‏های کشتی پهلوانی ایران در سال جاری با حضور 181 ورزشکار و کادر تیم در پنج وزن برگزار شد.

انتهای پیام/2249/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول